My dear shrink...!

My Dear Shrink!

Träffade min "shrink" idag.
D va vårt näst sista möte =(

Har gått hos honom i snart 3 år, men e man över 25 så får man inte gå på den "förmedlingen"!
 Jag skulle GÄRNA gå kvar hos honom resten av livet eftersom vi "klickar"!

Han e den första jag (på riktigt) har öppnat mej för!
Jag känner förtroende för honom & litar på honom, & jag har MYCKET svårt att lita på folk!
Han behandlar mej inte som ett barn utan utmanar mej intellektuellt !

Till skillnad mot te.x.
SCÄ (Stockholms Centrum för Ätstörningar)
Där  finns d vissa som faktiskt pratar bäbis-språk med sina patienter!!!
(näe, jag skämtar inte)
Jag får rysningar bara jag tänker på d!!!

Jag kommer va helt förstörd om 2 veckor när vi ska ha vår sista möte!!
Vill stoppa honom i fickan & ta me honom hem!
Så jag kan prata med honom när jag vill!!
Fy, d e så tråkigt, vill inte sluta!

Ska börja hos en tjej-"shrink" istället!
Alltså, dra HELA JÄVLA LIVSHISTORIAN FRÅN BÖRJAN!!!
Åååh, va jag längtar! ( Ja, jag e sjukt ironisk)
Usch, d här e nåt jag verkligen inte pallar me just nu!

D e så mycket annat hemskt som händer i mitt & familjens liv ändå!
Behöver inte mer "strul"!

Vi får se hur den här historien slutar.....?????


MVH
/
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback