Domestic Godess...



Bree Van De Kamp
Ain´t got Nothing on me!

Hej & hå, här går d undan!

Känner mej super duktig, värsta Duracell Kaninen!

Har:
 Dammat
Dammsugit
Skurat
Bakat
Plockat & Donat
Lagat mat till både mej & Princess
* PHEW *

I´m the Ultimate Housewife
Men faan...
var e min Sugar Daddy ;o)

Hahaha!

Nu ska d sparas cash till vinter resan...
ÅH va skönt d ska bli !!!
Jag & min Babe i Partyland



Kan ju inte bli annat än
Crazy, Galet
&
Alldeles, alldeles...UNDERBART ;o)
Längtar...

Näe nu la min lilla Princess en diskret liten fis....
YEAH RIGHT
Ni som har hundar vet ju att deras fisar e allt annat än diskreta!!!

Kan bara citera
Lasse Åberg i Repmånad :

 - "Gas Larm, Adam Bertil"

Hahaha!

Men hur många Gas Larm som än kommer
så e d ju OMÖJLIGT att va sur på någon som är
så otroligt vacker...

Jag menar...titta & njut...

  

Allt jag känner är OÄNDLIG KÄRLEK...
Now & For Ever...
Princess Leya I



Sweeter than Sugar

Dax att gå ut å "Gas Larma" i buskarna ;o)

Smell you Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback