Sommarn e bäst ingen protest ;D


Tack Sverige för vinsten igår!
Men SNÄLLA...
Ut me Ljungberg, visst han e jätte fin att titta på men...
på plan har han inget att göra, inte i sin nuvarande position iaf!
& SOS :a Allbäck OMEDELBART!
Utan honom e vi KÖRDA!

Så d va allt om fotbollen så länge ;D

Va har hänt sen sist då???

Jaa, enheldel faktiskt...d e väl d som e så underbart me sommar´n!
D händer ALLTID nått!

D har ju ( som vanligt ) festats en hel del!
Har bara 3 barntillåtna kort!
Hahaha!
D spårar lätt ur när vi slår våra brillianta hjärnor ihop!


 


Fler fester är på intåg!
D e bara till att börja ladda!
Undrar hur min lever kommer se ut i höst?
Om sommaren forsätter i samma Festar-anda som hitintills menar jag!
Jaja, time will tell!

Än så länge så njuuuuter jag bara av sommaren, glada vänner & galna fester!
Love It!


Nationaldagen firade jag & Mamma i Öllösa!
Vår släkt har stuga där!
Vi skulle fira min kusin som fyllt år & samtidigt ha en liten Babyshower!
Hon ska nämligen ha bebbe om 1mån :D
Hon bor me sin man i Singapore men hade tagit semester för att hälsa på
familjen innan "ankomsten" av "Julia" som verkar va namnet!
D va jätte roligt att träffa henne!
Herregud tjejen har ju rest över hela världen & har snart sett nästan allt!
Man blir ju onekligen avvis!
Nu håller dom på att i Singapore bygga för Världens Första Nattliga Formel 1 Race
& jag är ner bjuden!
 D tog en halv nano sekund innan jag tacka ja!
 Singapore, Formel 1, Värme, Asien 
OJ va kul! ;D
          



Nu längtar jag efter...
Lekar, Bad & Bus me mina Snuttisar!
Snart kommer kidzen ner ;D
Ska bli såååååååå kul att träffa dom, d va såå längesen!
Ååååh va jag längtar!
Saknar dom alldelles förskräckligt mycket!
Världens finaste killar!

Älskar er MASSOR!
Vi ses snart!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback