Midsummer a´la Relalalaxa!




Midsommar
2oo8




D vart en riktigt skön dag!
Tog d bara lugnt å njöt av livet!
Spenderade dagen med min lilla familj!

Åkte till Taxinge
Tittade på söta små tjejer som dansade runt stången
&
tultade runt i dom finaste små Midsommar klänningarna =)
Sååå söta!

Vi fikade på i Kakslottet !
Jag & mamma åt en MAFFIG Sachertårta, den tog musten ur mej!
Va därför smått illamående resten av dygnet!

Men inte deppa för d =)


 
   

Sommarflickor - Leya i Midsommar solen -


Vi gick oxå på en utställning!
!!!JISSES!!!
Talang e tydligen inget måste!
Bruden hade ju mutat nån stackars unge för att måla!
D kliar i fingrarna, blir såå sugen på att sätta igång igen...
...visa vad talang är!





Träffade även en ny kompis ;)
Miss Piggy
Världens keligaste lilla gris!
Den hoppa upp på staketet & snutta på mina fingrar & ville pussas =)
Hur snuttig som helst =)

Vi avslutade dagen me grill middag hos lilla Mamma!
Där jag (vem annars) stod för matlagningen!
Grillat e ju nästan lika gott som Kräftor!
(såg kräftor i affären...Mmmmm....tjuvstarta i år igen tror jag...)
( LÖÖÖÖV Kräft´s =)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Firade Midsommardagen med bror &  Mr. M
Riktigt mysigt!
Vi gjorde en :
Mr. M Special = "Nacho-gratäng"
....typ...!
Avslutade me en Jordgubb & Äppel paj m. Glass
&
kollade på film!



En riktig mys helg alltså, från början till slut!
Hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback