Destination Unknown...



Nu e Påsken över...
Lite trist faktiskt...

Har haft en riktigt mysig Påsk!
 Me pyssel, god mat & alla e lediga!

Nu börjar alla jobba igen & livet går tillbaka till d trista & vanliga!
D e synd, jag älskar min familj & njuter när vi umgås allihopa!

"Kidsen" va här & då e d alltid sååå mysigt, finare killar finns inte!!!

Vi har målat Påskägg, lekt "Star Wars", gått skogs promenader & övat "Rap/Beatbox-teknik" ;)
Har alltså haft en underbar Påsk me andra ord!

Va e d för "Stor-helg" som kommer här näst?
Hoppas d e nån snart, vill njuta av "Mysigheten" lite till!!!

Nått som e på ingång me STORA (hemska) steg e
Min födelsedag!
HATAR att bli äldre, brrrrr, ryser av bara tanken!
Livet går för fort.....hinner inte me!!!

Måste hitta på nåt kul!

Har  därför setat hela kvällen & letat resor!
Kryssning, Flyg, Whatever...
...vill bort, bara...bort....& partaja som bara jag & mina vänner kan ;)

Vart kan man åka?
Får se vart vi hamnar!

Nån som har några idéer?
Kom gärna me förslag!
 D svåra e bara att jag har en MINIMAL budget & jag menar verkligen MINIMAL!

Vi får helt enkelt se vart d slutar!
Hittar jag ingen destination som e värdig vårat besök så slår jag till på en
HEJ-DUNDRANDE fest istället!

Får se om jag hittar nån bra resa eller om nån har nåt bra förslag!
Annars ställer jag som sagt till me Partaj på hemma plan!
(brukar ju bli succé, jag e en jä*vel på Party-planning) ;)

Jaja...

Nu sitter jag & njuter av en helt UNDERBAR
Cabernet Sauvignon -92
MMMmmmmmm!
Jag älskar Rött!
Hellre ett gott Rött än godis!

Hoppas ni, alla andra har haft en lika mys-pysig Påsk som jag!

Peace Out all u Easter Feasters ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad mysig det påsk verkar ha varit! Hoppas du också hittar någon resa och något ställe som du vill åka till. Ne som tur är så ingår alkoholen i våran all inclusive annars hade vi nog inte tagit det helelr ;)
Puss och kram

2008-03-25 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback