BBQ - Middag - ESC




Va Blogg slö jag blivit!

Nu har ju listan på "Kontakter" försvunnit!! :(
Jag kommer ju inte ihåg vilka blogg adresser mina vänner har!
Ge tillbaks mina "Kontakter"!!!!

I övrigt så har jag som vanligt haft skit kul!
(; Party - Party ;)

Hade middag i Lördags, mysigt, kul & EXTREMT mättande! ;D

Gillar INTE vinnaren av ESC
Vilken Äckligt Falsk & Tillgjord Piiiiiiinsam kille!!!!
USCH & BLÄÄ

Jaja...

Snart e d Expedition Vildmark på agendan!
Kommer bli Galet kul!
Ska packa en extra väska!
( får lura nån av killarna att bära ;)
En väska proppad me allt man behöver för ett
 Glam - Party i Världsklass!
Glitter-Mat-Snacks-Berusningsmedel-Stereo o.s.v.
Va skadat om nån mer e på expedition & går förbi vårat "Camp"!!!
Ett jätte party mitt ute i ingenstans!

Näe nu lessna jag på att skriva!

Nåra bilder från mina senaste bravader ;)



Ännu ett BBQ Party! Denna gång på landet, hos Janne i Enhörna! Massor me mat & Fest från 20.oo - 06.oo   

Djupa Samtal - Stolt Isländsk Pappa me Dotter - Janne & Nille Groggar -

Huset va fullt...Både me folk & Berusning ;D 

     


- Jag & Nille - Jag & Jocke - The Sexy 3 Threesome -

 

- The Sexy Threesome -

En sjukt rolig kväll!
Fast d märktes att nån saknades
 finns ju inget som heter " The Two Musketeers"!!
Mr. M you were missed ;)

Men snart blir d Äventyr & då e vi fulltagliga igen ;D

Snart börjar resan med

The Three Musketeers
in
Expedition Vildmark
- 2oo8 -


Tack & Hej
Stuvad Spenat




Klockan 06.oo
En trött Princess Leya I


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback