Movie Night




Har ju länge sagt att jag ska recensera alla filmer
 som jag plundrat igenom det senaste året...

...Känns som ett evighets projekt...
...har ju sett sååååå många!

Men kan väl skriva lite om några av dom senaste & bästa filmerna!


****************************************


" Burn after Reading "


 




Bröderna Coens senaste alster!
Såg den för någon månad sen & kan inte annat än att
varmt rekomendera den! 
Galen & Rolig, Pitt & Clooney är skit bra!

( Tänk om man hade Brad Pitt som PT...Mums! )



" Pineapple Express "







Såg Pineapple Express för några månader sen & kan bara säga :
Om ni gillade...
" Knocked Up " - "Forgetting Sarah Marshall " - " Superbad "
( Som samma "gäng" har att göra med )
...så kommer ni Älska den här! Den är enligt mig MYCKET bättre!
Den är sjukt rolig...näe..hysteriskt rolig!
Se den!!!



" Tropic Thunder "




- Dåligt Stört Skön Bild!!! -



Jag älskar Ben Stiller & hela hans sätt!
Det räcker ju med att titta på honom så garvar man!
Den här filmen är rolig & sjuk!
Bara handlingen (!!!) vill träffa han som skrev detta galna manus!

Ben, Will u marry me ?
&
 make me laugh as long as ( I ) we both shall live ?
Hahahahaha!


Beverly Hills Chihuahua "


Disneys senaste!
Den va bara sååå söt & cool!
Handlar om Chloe, en bortskämd Beverly Hills Chihuahua
( Röst: Drew Barrymore )
 som kommer bort när hon är på semester i Mexico!
Hon måste ta sig hem, akta sig för hundfångaren & andra spännande saker! ;o)
Jag kanske är barnslig men jag tyckte den var både
rolig & spännande!
Ta me dej närmaste unge & gå & se!!


***************************************************


Jaa, det får bli allt för den här gången!

Håll er till tåls!

C U !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback