Christmas 2oo8 Countdown





Nu kunde jag bara inte hålla mig längre...

Orkar inte va arg över mörkret där ute & solen som gått & gömt sig!

Näe, dax att ta tillvara på mörkret & istället göra det mysigt inne!

För finns det ett mer Underbart Gul-Aktigt ljus än det ifrån Adventsljustakarna?

NÄE det gör det inte...

...därför har jag startat årets Jul Dekorering!

Jul-Stjärnorna i fönstret går självklart i Lila & ger ett ljus i Rosa!
Aaaah soo lovley!



- Sovrummet Glittrar i toner av Lila, Rosa & Guld...
...här kommer vi sussa som Prinsessor! -

Dom klassiska Svensson-Advents-Ljustakarna sprider
( trots sitt tråkiga utseende )
ett Underbart Ro-Ingivande ljus!

  

- Hela mitt vackra hem Glittrar -

Glöggens aromer har spridit sig i hela min mysiga lya
Doftar Himmelskt!

Snart ska Granen kläs...
...min Gran iponerar varje år STORT på dom som har lyckan att få se den!
Den brukar bli helt Fantastisk Vacker...
...så vacker att den ibland får stå kvar till Februari!
( Bilder kommer när den är på plats )


Näe, dax att fylla på Glögg muggen igen...

...tända ännu fler Levande Ljus...

...sen lägga mig i soffan...

...med en Filt & en kelig Princess Leya I...

...& Njuta, bara Njuta...


1oo % Mys


;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback