Lovely Sunshine - Lovely Shopping - Lovely Night...





!!!  Sunshine                    Lovely                    Sunshine  !!!

    

Vilket UNDERBART väder !!!

Solen var ju Totalt Bländande & Totalt Underbar !

Sol = Glädje
Jag blir lycklig ända in i märgen !

Blessed Sunshine !

Idag skulle ju Farbror Doktorn ta bort mina Stygn...
...men imorse ringde dom & sa att han va sjuk !?

 Hallå Lixom ???
Vill bli av med min "Frankenstein-Hand"!
NU TACK !!!

På Måndag kanske...!?

Istället för Doktorn stod SHOPPING på schemat !
Miiii laaaaajki !!!!

Köpte massa grejjor på bl.a. IKEA !

Alltid lika roligt att Shoppa...
...undra om det någonsin skulle vara tråkigt ?
NÄÄÄÄÄ...inte en chans !

Blev både stora & små grejjer...
...men favoriten är den minsta !

Kunde inte hitta en mer passande lykta för mitt hem !



En helt bedårande Prinsess Lykta !!!
Sååååå sööööt & såååå Jag !

Nu ska jag luta mig tillbaka...
Tända min fina lykta & alla andra ljuskällor...
Värma en mugg Glögg...
Kela med Princess...
&
Bara njuuuuuuutaaaa...
Ända tills T ringer & vill Partaja !

Hoppas eran kväll blir lika bra som min !

SUP SUP !

;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback