Farbror Doktorn - IKEA - Mys-eli-mys-mys...




Tomorrow's D-day...

Imorgon ska jag till Farbror Doktorn !
Då får vi se om operationen blev lyckad!

Har vart lite sisådär...vete sjuttsingen om det läker så bra !?

Vet att det har blödit av & till...
har oxå kännt att det är "varmt"...
...tecken jag vet INTE är bra!

Men som sagt, får se vad Farbror Doktorn säger !?

 

Hoppas bara han tar bort Stygnen
&
 säger att jag slipper Bandage !

Bandage = på med Plastpåsar så fort vatten är inblandat dvs.
Duscha, Tvätta håret, Diska m.m.m.m. 
Typ jämt alltså !

Att man känner sig grovt Handikappad är en underdrift !

Hoppas allt går bra !

Efter Farbror Doktorn
bär det av till IKEA me Mammsen !

Där ska vi sätta sprätt på cashen !
Det ska bli mysigt!
Det är alltid mysigt & kul
att shoppa & strosa omkring med Mamma !

Min Mamma är BÄST, ingen protest !
;o)

Får väl ge er en uppdate om hur allt gått imorgon !

Nu ska jag Mysa med den Mysigaste av dom Mysiga !



Adios Amigos...

...til' next time !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback