Those where the Days...




A Tribute 2 my beloved little Lillis !

Nu har jag äntligen hittat scanner funktionen!!!

Så här kommer en liten
Walk Down Memory Lane...

( En av MÅNGA! Fler bilder e på ingång! )

Kanarieöarna -97/98



Jag & Lillis i den turkosa lagunen!
( JISSES snacka om att d va några kilo sen! )


 

- " Åhmen jag tycker inte ooooom d där !!! "
Makaroner & Ketchup 24.7 om Lillis själv fick välja!

Kommer du ihåg att "Nån" beställde en rätt med
en Ost som STANK spya!!!
Därav våra "glada" miner!


 

3 m vågor!!!
Jag & P hade skit kul, d va såå häftigt!
( Kul att man hade större Boobisar som 15åring jämfört me nu! )



Jag & min älskade lilla Lillis njuter i poolen!




The Three Musketeers!
En snuttig liten Sprall Tösa, En Valross & En Cool Snubbe!

Kolla in Lillis glada flin...så söt!
Kul hade vi, alltid!
Vore riktigt kul me en repris!

Love u!

D va allt...
...for now !

Håll till godo...för d kommer mera ;o)







Kommentarer
Postat av: Lillis

Du är så söt=) Men ofta du är en valross, du är ju lixom smal på bilderna =D



love u

Postat av: Party Queen



Smal e väl å ta i va!



Ska faan lägga in en helkropp Då vs. Nu...

D skiljer ju typ 15kg...shit vilken skillnad!



Värst e att boobisarna försvann me resten av hullet! Grrrr!

Ingen rik där ute i cyber space

som har lust att bjussa mej på ett par nya boobisar...anyone...???



Fler bilder kommer!

But don't worry, only the qute ones ;o)



Love u!




2008-10-20 @ 23:07:48
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback