Ladies Night



Förra helgen var jag & min Babe M på Ladies Night



Har nog aldrig sett så många 
TOTALT O-modemedvetna & Bonniga"Brudar"
& Pensionärer på ett & samma ställe förut!

Eller va sägs om :

Sned-luggar & Puff-luggar (OMG!!)

Nät-toppar, Zebra-randiga-plast-tryck kombinerat med Stickat (!!!) 

"Jeans" (från typ ICA el. nåt) som sitter som...
jaaa...fy farao!!!

m.m.m.m.m.

D va sååå mycket hemska kläder!

Total mode katastrof alltså!

Fast d va ganska fantastiskt att få se...
...d e så kul att kolla på folk!

  

Va ska man säga om Showen då...

 

...jaa, Stormare e ju rätt het men...

 

...inte ens han kan rädda den här showen!

D va som att dom kom på manuset veckan innan!
 
Ska jag va helt ärlig så SÖG d...TOTALT!!!

Vi stannade 15 min innan vi tittade på varann & sa :

-"Ska vi dra?"

-"JAA, trodde aldrig du skulle fråga!"



Bye-bye Globen, vi drar å festar istället!
& tur va d för kvällen vart Super-Duper!
Love you Darling ;o)

Bästa citatet från kvällen :

- " Kolla brudarna! Jag måste få säga hej "

- " Näe du får INTE säga hej, dom är ALLDELES för bra för oss "

***************************************

På Lördagen hade vi Middag, Mys & Film för hela slanten!

Farligt god mat, gick inte att sluta!!!

Me stora filtar & kuddar kröp vi upp i soffan
&
bara njöööt hela natten!

ÜBER mysigt & såååå skönt!

En helt underbar helg alltså!



Simma lugnt allihop!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback