The Party Babes at Globen



Jag & min Baby ska
( på begäran )
sätta klackarna i taket & dansa natten lång....

Den 26/9
Intar vi Globen..

Ladies Night here we come ;o)



Ska bli såå kul!
En hel dag med Glitter & Glamour...

( Endast d bästa e gott nog för oss två
Så självklart har vi VIP Biljetter )

...& d bästa sällskapet jag kan önska...
...Min Babe Mirelle!



- Kärlek -
( Bästa bilden Någonsin )

Ska bli så kul att få Glamma upp sig
 Mingla, dricka Skumpa & ha så sjukt kul
som bara vi kan!

Får slänga in ett JÄTTE tack M's Pappa som bjuder oss på detta...
...SUPER gulligt & betyder massor...
Jätte Tack & Stora Kramen!!!

Längtar som sjuttsingen ;o)


********************************************************


I morrn...el. Idag blir d ju...

Så e d Tjej middag som gäller...

Coolaste bruttorna ska ha myspys hos mig!

Hembakta Wraps m. massa Gottgott

Mmmmmm!

E redan hungrig ;o)


Til next time...

PEACE!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback