What should I wear?




Aaaahh...Blessed Sleep...

Äntligen fick jag sova en HEL natt!
Sååå underbart!

Sitter just nu & tittar runt i min lilla lya som är
TÄCKT me kläder, skor, bälten m.m.
Har ju fortfarande inte hittat min outfit för morgondagens tillställning!

Va & kollade design utbudet i centrum me min älskade mamma...
...men d va ju bara att (som vanligt) konstatera
att d inte finns någonting i denna håla!!
Så nån glammig outfit vart d alltså inte!

Får sova på saken & bestämma outfit imorrn...

Allt annat e fixat för imorrn iallafall...
Även hundvakt, Princess ska va hos min far!

Näe nu e d dax för lilla mig att göra mig redo för lite relaxation...
...luta sig tillbaka i soffan & zappa lite på dumburken...
...för att sedan njuta av en underbar Skönhetssömn!

Ha så kul imorgon allihopa...
...för d ska jag ha ;o)






Kommentarer
Postat av: Lillis

Jaa, vi ska va hundvakt =D va mysigt de ska bli å få träffa leyis. Ha en skit rolig kväll, de är iaf någon som är avis hihi. pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback