Bakis - Möten - Vågrätt Läge - Soffa - Bedjande Position - Brrrrrrr - Tvär Nit - Rally Bilen



Gårdagen var ju bara FÖR Hemsk !

Jag var sååå Sinnessjukt Bakis !
Efter bara 4 Glas Vin !?!?
Känndes snarare som om jag smällt i mig en 70'is Vodka !
Nej Fy Farao säger jag bara !

Hade 2 möten på Morgonen...trodde Jag skulle Dööö !!
Det var nog inte långt ifrån !
Men tog mig igenom det ( men det var knappt )
& sen skyndade jag mig hem !

Så hela gårdagen tillbringades i Vågrätt Läge i Soffan
& i Bedjande Position på Toan !!


**********************************************

Idag vart man ju Galet lurad av Solen !

Gick ut & höll på att Skaka ihjäl !
Vidrigt Kallt !

Sen Körde Jag typ 1timme !
Jag körde runt Järna & Nykvarn osv.

Mamma tyckte det gick bra !

Princess håller nog inte med...
...vart en Tvär Nit i en Rondell, en Idiot glömde va man har Blinkers till !!!
Så Princess åkte ner på Golvet !

Mammas Stackars Bäbbe !

Men förutom det så gick det bra !
Ska ut & göra Gatorna Osäkra imorrn igen !

Så ser ni våran Rally Bil...

 STAY AWAY !!!
;o)


Näe nu ska jag sätta på mig
Lång-Jalingar, Tjocktröjor, Halsduk
& ge mig ut på Prommis med Princess !


Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback