On my Way - Beslutsångest AB - My Saviour - Älskade Lilla Lillis - Lalalalalalalalaaa - Sjunger upp för en Kväll med Massa Sång - Skål




Sitter nu med en Drink i handen & väntar på
min skjuts som snart kommer !

Har sprungit & rotat i Garderoben som en Tok den senaste 1½ timmen !!
Nu har jag efter lite omsömmnad (säkerhetsnålar) bestämt kvällen outfit !!
Vilket Jävla slit !!
Hela Garderober är Över Fylld me kläder & ändå har Jag Alltid samma problem !!
Men efter Hjälp från min
Räddare i Nöden & Underbaraste Underbara
Min Älskade Lilla Lillis
Så är nu klädfrågan löst !!
PHEW !!

Nu försöker jag komma i Party stämmning...
...går sådär....men snart så !

Hoppas Jag kommer ihåg att Fota Mycket !
( Kamera & laddade Batterier är nerpackade )
Har ju en förmåga att glömma att Fota men ska göra mitt bästa !
Så Patiens My Dears, förhoppningsvis kommer bilder från kvällen snart !

Dax att göra sig redo för avfärd !
Nu jäklar ska här Sjungas !
;o)


Smell ya Later F*ckers !
;o)


Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback