BAD = Fel Outfit - Inga Foton - Ingen Färg ---- GOOD = Världens Bästa Mamma - Härliga Caféer - Ny Skinn Jacka - Mys med Princess - En Härlig Kväll






Dagens I-Lands Problem :


NR : 1


Hade Min Svarta City-Shopping-Chic'a Outfit på & allt känndes Bra...

Sen kom Mammsen i As Snygg Outfit...

Röd Jacka, Färgstark Sjal & Vita Jeans


Hallå Lixom !?
Ska Jag gå Brevid Dig & Känna Mig som "Svarta-Bruttan" ??
Nej Tack !!

Så med 5 min till Tåget gick jag från Svart till Brunt...
...Som Jag ( På Väg till Tåget ) Inser va ett Dumt Val !

Men "Brottom-Brottom"
så det Får Lov till att Funka ändå !


NR : 2

Asså det är ju Jäkligt Bra att Jag såg till att ha
Ny Laddade Batterier med mig på Shopping rundan idag...

...Eftersom Jag tog så Mycket Kort... 
NOT !!

Kom på att Kameran va med Först när vi
tog sista Fikan innan vi skulle åka hem !!
Men Bravo Lixom !?

Jag hade ju sååååååå mycket Foto-Möjligheter !!
As Grymma Kläder & Massa Cool Design !!
Men SUCK på Mig Lixom !!


NR : 3


Väl Hemma åkte vi & Handlade...

Vill ju Ha en Rosa Tårta...

Okej....Visst....

....Gult är Fint....

....Men Jag Vill Ha Rosa !!

Tror ni Jag hittade Röd Färg Någonstans ??
Nääääe !!

Så nu har Jag Setat & Tänkt Järnet på hur Detta ska Lösas !?
Tror Jag kommit på det !


***************************************************


Sen hämtade Jag Princess hos Morfar !

Nu sitter Jag här & Njuter av en Super Mysig Kväll med Bäbis...

...Sådana Kvällar gör att Allt Rinner av Mig !


Så nu mår jag Fabulous Igen !


Skadar ju inte att Jag fick med mig en Skinn Jacka Hem !

Jag har Verkligen ( !! På Riktigt !! ) Världens Snällaste Mamma !!

Tack Snälla Mamma !!


****************************************************

Imorrn blir det Full-Rulle här !

Ska Städa lite till & Förbereda Maten & Massa Annat !


Längtar till Lördag !
Då ska Jag göra klart Allt & sen ska Jag kan sitta i Solen & Bli Full !
Sen ska Jag Äta Massa Mumsig & Kalorisnål Mat !

Asså Jösses va Jag längtar !


****************************************************


Näe...
Nu är det dax att Svika Er !!

Ha en Göttig Kväll !



Peace !



P.S.


Detta är det enda kortet som togs Idag !!!




Kul Lixom !?




Skål !


Peace !



D.S.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback