Blessed & Absolutely Fabulous Sunshine - Deadline Coming Up - Stressfull Weekend




Okej nu gör Jag det man INTE ska göra
när man bor i ett Land som Sverige...

...jag säger Äntligen är Våren Här !!!

Fast pga. att vi bor här & April är "Väder-Förvirrings-Månaden"
så är det ju bara att vara beredd på att Snön kommer falla igen !

Men tills det sker så Njuter Jag & Princess
Vi Njuter & Njuter & Njuter & Njuter
å så Njuter vi lite till !

Den här Vädret är ju
Absolutely & Totally Fab'o liciously Delicious ! 
Det är ju egentligen Helt Sjukt hur Mycket Solen påverkar ens Humör !

Jag går omkring & Tok Ler när jag & Princess är ute på Promenad !



Måste nog ta med mig en Människa på nästa promenad...
så man kan skylla på att den Personen säger nåt Kul
så det är därför man Ler så förbannat !

Solen får hela livet att kännas som en Härlig Lek !

Så Jag Välkommnar Solen med Galet Öppna armar !


****************************************

Har börjat Plugga oxå !
Har bara några månader kvar sen är det Deadline !
Så nu ska Även den Fisen Släppas !

Shit asså !
Om Jag lyckas Släppa Alla Fisar som Jag har Planerat
så kommer det stinka Bajjamajja här !
Hahahahaha !


På Fredag blir det Stress så det räcker & blir över !

 Kl: 11-12 Möte
Kl: 12-13 Apoteket, Systemet & Fixa Present !
Kl: 13-14 Möte
Kl: 14-14.30 Möte
Kl: 15 Tåg till Stugan
!! PHEW !!

Men eftersom "Slut-Destinationen" kommer bli Jätte mysig
så Kan jag ta en Tok Stressig Dag !

Sen är det tillbaka till Ghettot på Lördag för att fira
Min Lilla Lillis som blir Stora Tjejen
 ;o)


Mitt schema är alltså rätt Späckat
men det ska vi allt klara av !


Nu måste Jag fortsätta med några av mina Projekt !

Ha en AbFab Kväll !

Peace !




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback