Born to be Wild - Ghost Rider, Be Very Afraid - 2:a Plats i Cross Tävling - "Miss L" = en Fantastisk Mamma & Vän - Veterinär - Fingers Crossed - MysiPysi & GötteliGött & Ab Fab




Faan vilken Grym Rally Förare Jag är !!
Det går ju Galant asså !
Jag Kör som en Gud !

Känns Fett Bra som Ghetto Kidzen säger !
;o)

Men det är Farligt med en Rally Bil !!
T.ex. att hålla hastigheten...
Motorn brummar ju så Förskräckligt Härligt när Gasen är i Botten !!

Born to Be Wild, That's Me
;o)

Känner att när kortet är kirrat så har Ghost Rider fått en Konkurent !!
Be Afraid Ghost Rider....Be Very Afraid !!

******************************************************

På Min & Min Kartläsares Sightsing genom Södermanland...
Körde Jag förbi Bror min för att höra hur det gick för
min Brorson på Cross Tävlingen....



!!! Han Kom 2:a !!!



Det var hans Första tävling !!

STORT Grattis Lilla Plutten !!

Snart väntar Tävling på "Tuvis" & då kommer "Klacken" Garanterat va där !!

Jag är så Impad !!
Grattis Igen Pluttas !

Tror vi Alla fått en Fart-Gen i Blodet !!
Vi är ju en Sjukt Fart Tokig Familj !! 

We're All Living on the Edge !!

*****************************************************

Innan Sightsingen så spenderade Jag & Bäbis dagen med
UrSöta Snutteliplutten Lilla K & Hans Underbara Mamma Miss L !!

Varje gång jag träffar henne tänker Jag 
Vilken Fantastisk Tjej & Mamma & Vän Hon är !!
Jag är Lycklig som har henne i mitt liv !
Hoppas du vet det !!!

Hon är så Genom Go & en Mamma bättre än Få !

Och hennes Fantastiska Son ska vi ju inte ens tala om !!
Han är så Vacker & Fin, även när han är Kinkig !!

Jag är så Oerhört Lycklig å hennes vägnar att hon fått en sån Fin liten Kille !

Jag kan bara Hoppas & Önska...
( Om jag får den Äran att få Barn )
...att "den" blir hälften så Go som Lilla K
& Att Jag blir en Lika bra Mamma som Miss L !!

Jag Älskar er Båda, Ni är så Underbara !
Pussar & Kramar i Överflöd till er Båda !!

*****************************************************

Imorgon Bär det av till Veterinären !

Nu ska vi få veta vad som döljer sig bakom Svans-Mysteriet !?

Ska oxå passa på att Fråga om ALLT jag kommer på !!

T.ex. Snörvlingarna (!?) 
& den Eviga & Never Ending Diarrén !!

Det gäller ju att få Valuta för Pengarna !!

Skriver ner ALLT jag kommer på att Fråga om...
Gud va Poppis Jag kommer bli !!
;o)
Men när det Kostar så Förbannat så ska Jag faan få svar på Alla mina frågor !
Det är väl det Minsta man kan begära !?

Jaja !
Det är bara att hålla Tummarna
för att allt är "Bot-Bart" & att det Inte är nåt allvarligt !

Keep U'r Fingers & Toes Crossed 4 Us !! 

*****************************************************

Näe, Dax att Kela lite med MIN Bäbis !
MysiPysi & GötteliGött !
Det slår ju Aldrig Fel !
Ab Fab är ju bara förnamnet !!



Smell Ya Later F*ers !




Peace !






Kommentarer
Postat av: Jen

Jo men de kan ju vara lite krongel me de ibland men de gick ju i alla fall :)

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback