Almost Sunny - Coffe & Ballerina - Helthy Lunch - Peaceful Evening Walk




Men Hallå Soooooläääääään !?
Nähä...
Inget Ligga på Filt i Solen & Plugga idag heller !
Fy Bubblan va Jag Slarvar...fyyyyyy på Mig !

Det blev en Riktig Slöar dag Istället !
Funkar ju det med...
...Men tar hellre en Sol-Dag såklart !

***********************

Myr-Invationen började imorse !

Fattar inte va dom kommer ifrån !?
Förra året va dom i Köket...
...nu är det Badrummet !?
Så där är nu Varje liten springa & list Noga Förgiftad !
Mohohahahahaaaaa !

Har inte sett nån sen imorse så det verkar som dom fattat Vinken ! 
Hoppas det fortsätter så !
*Peppar Peppar*

***********************

Efter Princess "Morgon-Rutin" så vart det Fika i "Halv-Solen" !

Jag, Miss H, Miss T & Mr N 
fick  ett Riktigt Trevligt Tidsfördriv !
Kaffe & Ballerina glider ner fint till Frukost !

Sen gav vi upp för att få något mer Nyttigt i Magen !
Jag gjorde en Riktig Höjdar Sallad m. Laxfilé !
Den kommer jag göra fler ggr, vart Riktigt Gott !

Nu äter Jag en Kvälls Macka m. Massa Sallad på !
 eller "Skosula" som Mamma brukar kalla mitt
Rostade, Hårda & Extremt Nyttiga Bröd !?

I Like It & It makes my Tummy Happy !
Slörp säger det Bara !

***********************

Jaha-jaja & Nähä-nänä
dax att ta en liten Kvälls Prommis kanske !?

Vi kör på det !



Hä på Rä !



Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback