Morning Coffe - Sunset Walk - Boose - Kubb & BBQ - Food Prep. - Cocktail




Nu först har Jag satt Mig ner för Kvällen !!
!!! Big Fat PHEW !!!

Underbart Doftande & Ny Duschad...
...med en Välförtjänt Cocktail i Handen !

Dagen har vart Soft !
Morgon Fika m. Gänget !
Alltid en Bra start på Dagen !

Sen har Vi  inhandlat Morgondagens Middag !
BBQ Party Imorrn Såklart !

Sen tog Vi...
( Jag, Little Miss E, Miss T & Mr N )
...en Riktigt Härlig "Kvälls" Promenad till Ghetto City !
Vi Inhandlade Morgondagens Dryck !

Jäklar va Folk det va i Centrum !?
Trots Vardag & sen Eftermiddag !
Men när Solen är framme Vaknar Alla till liv & vill va ute Antar Jag !

Så Vad är det då som Händer Imorrn ??
Joo...
Det blir Obligatorisk Kubb & BBQ m. Kära Vänner Såklart !!!

Har stått i köket & fixat hela kvällen !

Vitlöksbröd
Vitlökssås
Smoke & Vitlöksmarinerade Grönsaker
&
Smoke & Vitlöksmarinerat Kött !

Om Jag gillar Vitlök ??
Gissa 50:11 ggr !!!


Just det...
Slängde ihop en Värsting Paj till Dessert oxå !
Miss T hade Rabarber i Frysen !
Snacka om Sommar Smak !!

Jag & att "Göra det Enkelt för Sig" är en Ekvation som inte går ihop Alls ! !
Därför blev det en Värsting Paj !

Hela Min Lya Doftar Nu Himmelskt av :
Rabarber, Jordgubb, Kardemumma & Kanel !!!

Gissa om Jag är Sugen att ta en Slize & se om den
Smakar lika Gott som den Doftar & Ser ut...

...men den är Så Jäkla Vacker så det tänker Jag Inte göra !

"Den som väntar på nått Gott"....

Måste Fixa Vaniljsås oxå....
...men det gör Jag Imorrn, nu vill Jag bara Sitta & Softa !


**************************************************

Stötte på min Älskade Mrs L i Affärn oxå !

Har haft lite Mrs L Abstines senaste tiden...
...men det är ju sååå längesen vi sågs !!
1 vecka Minst !!!
;o)

Hoppas Ni ( Du & Snutte-Plutten ) kommer Imorgon !
Vore såå Kul !
Lite BBQ & Kubb & Valborg är Räddad !

Och om det kommer några "Mindre Fräscha" så sticker vi in till Mig !
;o)

Saknar Dig & Snutten...
 håller Tummarna att Ni kommer !

***************************************************


Näe...
mitt Blogg-Humör är inte Alls på Topp !

Så nu tar vi väl ändå & rundar av här va !?
;o)



Hoppas ni får en Absolutely Fabulous Valborg !




Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback