Springtime - Summerhouse - Country - Sunshine - BBQ - Party - - A Fabulous Weekend !



My Fabulous Weekend = Sunshine & More Sunshine


Har bara Njutit av
Tystnad, Fågel kvitter, Sol, Sol & mer Sol !

            - Princess on Guard -                     - It's Dinner Time -                
 

Vi hade en Galet Rolig kväll ute på Landet
Massa Galna Upptåg & Massa Galna Hyss 
Hysteriskt Kul från Början till Slut !


Självklart körde vi igång 2oo9 års BBQ Säsong 
Vi Grillade först Kött till Middag & sen Korv till Kvällen !

Självklart vart det en del gott Vin & Öl oxå...




Jag Älskar Grillat så jag Njöt Järnet kan Jag Lova !
Grillat är Bäst !


- 2oo9 års Andra Grillning -


På morgonen satte vi igång & fixade på tomten !

Jag Krattade Löv & Rensade i rabatten...
 Mr Mr Eldade med Stor Glädje upp alla Löv
 ( och allt annat som kom ivägen  )

Det va super kul & vart super fint !

Jag skulle allt Bra Gärna Vilja ha ett litet Torp
Ha värsta trädgården att  pyssla med !
Underbart jö !

Vädret var ju Definitivt till Belåtelse !
Bättre fanns ju inte !
Ljuvligt Skönt !

Det tyckte Princess med kan jag lova !

Mammas Lilla Soldyrkare !




- Princess Leya I -



- Sådan Mor, Sådan Dotter -



- Sweet Sunshine = Absolutely Fabulous -



- My Beautiful Princess -


Sen kom Leyas nya Kompis & Lekte i Solen !

Världens sötaste lilla Pompe !

Han är 3 Månader & redan större än Princess !
En Riktig Bjässe & en Väldigt Söt Sådan !



- the adorable puppy Pompe -







****************************************************

!! Min Lilla Lillis fyller 22 !!

Hon var Lördagens Birthday Girl !

Grattis Mitt lilla Hjärta, Jag Älskar dig massor !





- Världens Största Prinsess Tårta -



!! Grattis Lillis !!

Tack för en Jätte Trevlig & Rolig Kväll !

******************************************************


Nu ska jag bara ligga här i soffan
 & må som Jag förtjänar !
Princess är som vanligt Bäst & är lika trött hon !
Tack för din Sympati Baksmälla min lilla Älskling !

Men det va värt det !

En lång helg full proppad med Massa
 Frisk Luft, Solsken & Fest

Fabulous !




Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback