Hangover Sunday - Sunshine - Kubb - Liquid Restoration - Hot Dog BBQ Delux - Racing - Zapping




Söndagen gick ju självklart i Obligatorisk Dagen Efter Style !

Vaknade, Helt Förstörd, 07.3o, Varm & med Solen i Ögonen !!

Tänkte :
- " Kan lika Gärna Dö ute i Solen, istället för i Soffan "

Så jag packade ihop en Ordentlig Väska med ALLT man kan behöva !
ALLT, ville ju bara Dö på Filten, Inte springa in & hämta Nåt Jag glömt !
Det gick Galant !
Så där låg Jag & Princess HELA Dagen !!
Trots Bakfylla va det FAB !




Vid 11-tiden kom Mamma & Lilla E !
Vi tog det bara Lugnt & Mös !

Efter nån timme åkte dom igen...
...et va dax för Lilla E att åka hem till Örebro !
Men snart så Bor dom Här igen & det ska bli sååååååå Skönt !
Bara nån Månad Kvar nu !
Can't Wait !

***************************************

Vid Lunch vaknade Härskapet The Rockers !
Dom va inte alls Bakis !?
( Lyllo Lixom !!! )

Vi låg & mös på våra Filtar i Solen !
Efter ett tag kom Återställaren fram & mitt Hemska Illamående försvann !
Pretty Darn Sweeeet !

Där låg vi i Strålande Sol & njöt av både Spritzers & IsKall Bärs !
Sommar Feelingen va rätt Maxad !


Sen blev det lite Kubb igen !
Vi kommer ju va värsta Proffsen snart !?


Vi bestämde oxå att Grillning va ett Faktum även denna dag !
Inte bråkar jag emot ett sånt beslut inte !
;o)
Jag tömde frysen på varenda liten Korv !
Det va Bara Typ 30st !!
Hahahahaha !



Till det vart det Såklart Bröd & en MASSA olika "Toppingar" !

Det va nog år & dar sen Jag tyckte Korv me Bröd va så Gott !

Men me Olika Roliga Ketchupar & Senaper
Dressingar, Lök & Massa Annat
så va det en Riktig Höjdare !

Mumsfilibabba Helt Enkelt !



På kvällen vart det Sällskapsspel...
...Njaaa, det va inte lika kul, men Hey, bättre än inget !?

Sen va Jag TOTALT Väck & Dödare än Dödast !


En Grymt Party Fylld & även Härligt Soft Helg Alltså !

Fabulous !
;o)


***************************************

Idag har Jag Vart & Kört lite !
Går fortsatt Galant !

Det bor allt en liten Racer Brutta i mig !
En Piffig & Snygg sådan Förståss !

( Inte nån Smaklös & Hemsk Raggare Inte, Huuuaaaaaa !! ) 

Va & handlade lite oxå !
Fyllde på Korv me Bröd & Topping skafferiet !
Så nu jäklar är Jag Redo för Korv-BBQ när som helst !
Mitt vanliga BBQ-Skafferi  ( Kött ) är Självklart oxå Fyllt !
Men det är det Alltid, Hela Sommarn !
Just Holla when the BBQ Gods are Calling !
;o)




Nähe, Va sägs om lite :
Vågrätt läge I Soffan med Zapping på en Tv som har ALLA Kanaler !?

Exakt !!

;o)


Peace !













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback