Plugg-Mojo Försvunnen - Födelsedags Present - Princess Leya - Veterinär - Plugg-Mojo Sökes




Tänkte Plugga idag !

Har ju inte blivit av nu under April eftersom
 ALLA fyller år & Påsken ska ju oxå firas !
Men nu är Påsken & allt över & då e d dax att sätta igång igen !

Men tycks inte hitta min "Plugg-Mojo" alls idag, inte bra !
Bättre lycka imorrn !?
På morgonen har jag möte Kl: 10
Så på Eftermiddagen får jag hoppas att Plugg-Mojo'n e tillbaka !

Sen ska Jag i väg & se min ena Födelsedags Present !



Jag, Lillis, Papps & Eva ska ha en hel Kväll !
Blir nog skit kul !
Ska tydligen vara Både låtar av Queen & andra Hits från samma Period !

Dom kan ju räkna med att Jag kommer skråla med för full hals !!
Finns inte en Chans att jag kommer sitta tyst när Hitsen Spelas !!
No Way José Lixom !!
;o)

Kommer nog bli super kul !
Ses Imorrn Lillis !

********************************************************************

På Måndag ska vi till Veterinären igen !
*SUCK*
Nu är det ju Princess Svans som...jaaa...krånglar !?

Ska bli Mycket intressant (?!?) & se vad dom tar betalt för detta !!
Inget förvånar en längre !

Typ :

-" Det är bara ett skrapsår "
-" Ingen fara alls "
-" det blir 4568:- "

Det värsta är att det är sant !!
Dom tar såna priser !!

Och va faan ska man göra lixom !?
Jag & (dom flesta) djurägarna gör ju Vad Som Helst för våra djur !! 
Jag Skulle Faan sälja Min Söta Lilla Stjärt om Jag var tvungen !
Det Finns INGET Jag INTE Skulle Göra För Min Älskade Bäbis !
Hon är ju Mitt Allt !
Det är bara att försöka att Inte Svimma av Priset & snällt Betala !!

Nu är det ju Tyvärr inget litet Skrapsår Princess har...
...så detta blir nog ingen glad överraskning !!
Bara att förbereda sig på det Värsta så kanske man inte svimmar !?
Time will Tell !


Näe hörre ni ni !
Dax för En Gigantisk Kaffe...
Slå upp Böckerna & Hoppas att Mojo'n kommer...

Jaa, så får det bli !


Smell Ya Later All Ya Stinky Ones !


Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback