---- Om-Möblering, Done ! -- Steg:1 i Tårt Bakning, Done ! -- Shopping in The Rain, Coming Up ! -- 7 års Middag, Coming Up ! -- Lovely Sunshine on My Birthday, Coming Up ! ----




Trodde Aldrig att Jag skulle Längta till Min Födelsedag...

...Men det Gör Jag !!

 Massor !!!


Jag är SÅÅ glad att jag Avbokatde Festen !!


Nu kan jag Glömma ALLT som har med Ålder att göra...
...Ska Bara ha en Sjukt Rolig Mys-Kväll med Brudarna !


Som en Mycket Vis Människa En Gång sa :



Hos Dig Äter man tills man Stupar...

Sen Knäpper man Upp Brallorna...

&

Fortsätter Äta !!!



Hahahaha !

Soo True Ohh Sooo True !!

Och det är Precis vad vi ska Göra !

Vi ska :
Äta & Mysa & Dricka Vin & Prata...om ALLT
& bara ha det Gött &Skööj !!

Can't Wait !!

**********************************************************

Nu har Jag möblerat om oxå !!

Vet inte om det vart Snyggare...

Men det blev mer Easy-Access till Bordet !
Hahahahaha !
Snacka om I-Lands Problem !!!
Easy-Access till Bordet & Maten !?!?!?!?!

Haha, Men Varför Hymla ?

Vi ska ju ha Mys-Pys-Kväll lixom !!

**********************************************************

Idag Gjorde Jag "Anslag" / Tårtbottnar !

Tänkte först att jag Bara skulle Göra nåt " O-Födelsedag-it "
Typ CheeseCake eller Nåt Sånt ! 

Sen kom Jag på att Jag inte Gjort Tårta på Evigheters-Evighet !
Så nu har jag påbörjat den !

Har alltså gjort Anslagen idag (Bottnarna)
& sen fryst dom, med papper mellan varje !
Sen Fyller jag Tårtan & tinar den i Kyl !

!!! It Looks Soooooooo Good !!!


********************************************************

Imorrn blir det Shopping !

Det ska Regna, men va gör det ?

I Don't Care !




Peace !




3  Days
 until 
7  Years Old









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback