A Beautiful Birthday with My Beloved Family & Friends - Thanx for a Absolutely Fabulous Day - Love You All




Vilken Fantastisk Födelsedag Jag Fick !!

Började Dagen med en Födelsedags-Drink i Strålande Solsken !
Pretty Darn Fabulous If You Ask Me !!



Sen kom Första Gästerna !

Mina Underbara Brorssöner dök upp & Gjorde min Dag !
Har Saknat dom Hemskt Mycket, så det var ett Mycket Efterlängtat Återseende !
Ni är Världens Bästa & Finaste Killar !!

Vi Fikade & åt Kakor & Njöt av vädret !
Och Princess fick leka med sin Favvo Kille !
Lilla E du är så söt med Leya !



Sen åkte dom & Jag fick 2 timmar att fixa det sista till Middagen !

När det var klart gjorde jag en till Drink & satte Mig i Solen !

Sen kom Nästa Lass med Gäster !



Jag Fixade Fika & Drinkar !
Sen satte vi Tänderna i Tårtan & gick ut i Solen igen !



Där satt vi & Njöt för fulla muggar, Hela Dan !


Sen vart det Dax för Middag !

Grillad Kycklingfilé - Potatissallad - Vitlökssås

Det Slank ner Rätt Fint vill Jag Lova !
 Det Smakade Sommar & va Sååå Gott !!

!! Mumsfillibabba !!



Efter Middagen Satte vi igång med Kalasandet !
Vi vart Ordentligt Dragna & Hade sjukt kul !!


 

En hel del Sång bjöd vi Grannarna på oxå !
;o)
Hehehehehe ! 


En Absolutely Fabulous Kväll !!
I Loved EVERY Single Minute of It !!
;o)


*******************************************************************

Det blev även en del Djupa Samtal...

Alla Kort lades på bordet vilket ledde till Nya Insikter !!
Saker Kom fram som ingen av oss trodde va möjliga !

Det finns tyvärr Människor i denna värld som inte ens är Luft värda !

Känns faktiskt Fantastiskt Skönt att allt kom fram !

*******************************************************************

Vår Härliga Kväll pågick till 04.30 !!

Starkt Jobbat Miss L - I'm Impressed !

När Miss L Drog sig Hemmåt så Gick jag & Lillis & la oss i Soffan !
Sen ändrade vi Oss & la Oss i Sängen istället !

Tror det tog typ 5 min...
Sen Sussade vi Som 2 Söta Sessor !

*******************************************************************

Stackars Lillis skulle Jobba idag !
Hoppas Du Orkar & Inte Total Däckar !
Tänker på Dig här ifrån Soffan !


********************************************************************

Jag kunde inte ha Önskat Mig en Bättre Födelsedag !
Solsken Hela Dagen, Familj & Vänner som jag Älskar !

Det va en Födelsedag jag kommer Minnas Länge !


Tack Alla Mina Finaste för en Super Fin Dag !

Tack till min Familj & Tack till mina Vänner !
Tack för alla fina Presenter & Tack för alla Skratt !
Tack för all Kärlek & Tack för att Ni Finns !

Jag Älskar er Allihop !


*******************************************************************



Miss L min älskade Vän !
Du är helt Fantastisk !




Min Underbara Lilla Lillis !
Världens Bästa & Vackraste Syster !



Är så Glad att Jag har er i Mitt liv !
Jag Älskar er Nåt Oerhört !




Tack Allihop för att Ni Finns
&
 Tack ör att Ni gjorde Min Födelsedag till en sån Underbar Dag !



Massa Kramar & Pussar Er Alla
Från Mig & Princess !





Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback