I'm Makeing the Best of the Situation




Har slutat Förtränga att Jag faktiskt ÄR Sjuk !

Har lixom försökt "Låtsas" vara Frisk, för att kanske lyckas Bli Frisk...
( ville ju Absolut Inte bli Sjuk just nu, hade ju Planer m. Lillis )
...men Nu så har Jag alltså Slutat "Lura" Mig Själv !

Istället Låter Jag Hosta, Feber, Huvudvärk & Trötthet "Häja Fritt" 
Nu Embrace'ar Jag mitt Sjuka Jag & gör det Bästa av Situationen !


****

Dessutom så har Jag Insett :

Att vara Sjuk behöver Inte Alltid vara så Hemskt...

...Det kan Faktiskt till & med vara lite Mysigt...


****


I Tisdags fick Jag Avnjuta :

En Underbar Brunch
( eller snarare Brunch-Middag, för klockan var ju 19.oo )




Ny Bakade Frallor 
Långlagrad Stark Ost - Parma Skinka - Läckö Skinka - Philadelphia
Ruccola - Mangold - Coctailtomater - Paprika
Fil - Müsli - Rostade Nötter - Flingor
m.m.m.m.


Asså det va Verkligen JÄTTE ÄCKLIGT....Yeah Right !!!
Det var 100% Fab'o licious AB !!!

En Lyxigare Vardags Brunch / Middag får man ju leta lääänge efter !


****


Men det tar Inte Slut där...

...det Mysiga Fortsätter...


****


I Onsdags fick Jag till Middag Njuta av :


Blueberry-Pancake-Sufflé




Det här va oxå Jätte Äckligt...NOT !!!

Pannkakor har för Mig Alltid varit en Dessert...
...Men...
...när man är Sjukling så är Dessert till Middag Klockrent !!!

!!! Mums, Slörp & Raaaap !!!


****

Vi Fortsätter Mysandet lite till...

...ingen kan som Min Mamma kan...


****


Igår skulle Mami Handla åt Mig på vägen hem från Jobbet...
( Typ bara det Nödvändigaste som Mjölk & Fil & Sånt )
...Så Jag skulle Slippa gå Ut å Handla & bara kan få vara Sjuk i Helgen !

När hon Handlat kom Hon hit & Lämnade av Kassarna...

...när Jag börjar Packa upp så ser Jag en Överraskning...




Åååhhh !!!
Bästaste Mamiiii va har du nu köpt ???


Självklart Innehöll Påsen Massor av Mina Favoriter...



Cashew - WasabiNötter - Mörk & Vit Choklad
Rostade & Saltade Solrosfrön & Soya Bönor


Mamma....
Du är Bäst & Jag Älskar Dig Mest
MOAH
;o¤


****


Har Sparat Nästan Allt Godis tills Ikväll...

...då Jag ska Fortsätta Plöja Filmer !!


*********************


Har ju Nästan FÖR Många Filmer (ca:2ost) som bara ligger här & Väntar !!
Har några Äldre & Massor av Nya !!

En Ordentlig Mys-Kväll m. Film-Maraton är vad Jag ska ha i Helgen !!

Ska Se ( Bl.a. ) Dessa :


" Mysterious Skin "
- 2oo4 -

Den har Filmen har fått helt Sjukt Bra Betyg !!
( Fattar inte att Jag Aldrig hört talas om den ? )

Måste
få veta varför Alla Kritiker Överröser den med Beröm...

...Så denna ska Jag Absolut se !!!


**********


Ska även se Denna :


" Martyrs"
- 2oo9 -

Har sett 4 Franska "Skräckisar" i År !
Dom va Riktigt Riktigt Bra, Fransmännen är Grymma på Spänning !

Är "Martyrs" som dom andra, så är den :
As Cool & As Rå
 !!

Riktigt Längtar efter att se den här Ikväll !
( Det MÅSTE va Kväll så det är Mörkt !! )

!! MOoooHaHaHaHaaaaaaaa !!


**********


Den här tror Jag :

SUGER Precis lika Mycket som
Alla Andra
UR USLA Amerikanska Remakes


" The Last House on The Left "
- 2oo9 -


Jag Vet Redan att den kommer Suga...
...men Jag kommer Ändå se den !

Kan ju Hoppas att Jag har Fel...men det har Jag Inte !

Den här får bli min :
"Go'natt-Film"
d.v.s.
En Dålig Film som Jag
Somnar till !


Jaa, så får det Bli !



*********************



Nu Väntar en Über Mysig Helg med Massor av :

Filmer, Snacks, Gottis
( 1o kg Näsdukar & Smärtstillande )

Mys-Pys Bland Mjuka Kuddar & Täcken i Soffan !



Det är vad Jag kallar :

" Att Göra Det Bästa av Situationen "



Peace !






Kommentarer
Postat av: Annie

Emma jag har snott några bilder från din blogg är det ok? =D Jag har inte bestämt någon dag ännu men du är jättevälkommen på en tjejkväll såklart =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback