14 Hours of Baking & Tomorrow I'm Doing It All Over Again





Efter 14 Timmars (!!!) Baknings-Race...
...så Sitter Jag Ner för 1:a gången idag !!


Men...


Jag är INTE 1oo% Nöjd med Resultatet...
...så ALLT ska Göras Om imorgon !!!

Måste vara PERFEKT för att Jag ska kunna Sätta Mitt Namn på det !

**

Men vet Några Andra som kommer att Älska det...
...så en Riktigt Lyxig Frossar-Kväll är på Intågande !

Tycker vi kör ett "1ooo & 1 Natt-Tema"
( Massa Kuddar & Lyxig Buffé Uppdukat på "Golvet" )


Lillis & Co, I'm Ready When You Are !
;o)

Lööööv You !


**

(  Don't worry Wife'i, I've already Saved you a BIG Piece )
;o)


****


Wife'i & Jag måste oxå styra upp lite Lyx-Mys !

Förra gången vara ju bara Helt Sinnessjukt Underbart !!

Alla Gränser & Regler Totalt Försvann, till Förmån för :
Total Njutning, Vågrätt-Läge i Soffan & LYX i sin Ädlaste Form ! 

Vi kan det där med Lyx Vi !
;o)


****

Näe Nu håller Jag på & Totalt Däckar...

...Vill bara Krypa upp & Ligga Sked med Princess !
Det är MYS Det !
;o)

**

Behöver Min Beauty Sleep...
...för Imorgon väntar ett Nytt Bak-Race !

Nu ska det Fasiken bli PERFEKT !!



Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback