The Christening Outfit - after Lot's of Blood Sweat & Tears ;o)






Just det !

Måste ju Visa Min Fina Dop-Outfit !!


**

Jösses Vilken Vånda Jag Gick Igenom !!!
Inget Kändes Bra !

Men till Slut...
( efter ca 2tim & EXTREMT Mycket "Om & Men" )
...så hittade Jag Min Outfit !

**

Visste att Mami skulle ha Vit Klänning &
självklart Måste vi Matcha Varandra !
;o)


 
Det fick bli min Ny-Inköpta Sommar Söta Skapelse !

Den går i Vitt & är Underbart Söt m. sina Volanger !



Klänningen Prydde Jag m. ett "Gammel-Rosa" Band !
Bandet vart lixom "Grädden-på-Moset" i Socker-Söthet !

För att Inte vara Allt för "Sockrig"Bröt Jag Av Allt med
Mina Ab Fab'iga Skor m. Hampa & Guldklack !!


 

Älskar "Mr P's" Bilder (dom på Sidorna)
Dom vart såå Härligt Magiska & "En-Midsommar-Natts-Dröm"Lika

Tack "Mr P" för Alla Vackra Foton
&
för en Härlig Promenad & Pratstund i Solnedgången !


**

Både Jag & Mami var Jätte Fina & Underbart Sommriga !

Hela Dagen & Kvällen var Sååå Lyckade !

Super Duper - Ab Fab - Tip Top
! Perfekt helt Enkelt !





! Massa Släng Pussar till Alla Mina Fina & Älskade !

Jag Älskar Er Massor
MOAH
;o¤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback