The Heavenly & Fab'olicious Night with The Girls





Vilka Ord kan Någonsin Duga till att Beskriva hur
Otroligt Underbar Fredagens Hel-Kväll
Vart !? 

Det är Bara att Inse att det Inte finns Några Ord som kan Beskriva Den !!

Lyxigt / Gott / Kul / Trevligt / Mysigt
Underbart  & Totalt Ab Fab  !
1ooo% Njutning från Början till Slut !

Endast dom som var med Förstår !

*

Att Jag sen även får höra att det var :
-"Det Godaste dom ätit"
gjorde ju inte Saken Sämre Direkt !!

Jag kan bara hålla med, Det var såååå Gott !
Out of This World
Fab'olicious AB !!

*

Vi ska nu starta en Ny Tradition : Lyx-Middag en gång i Månaden !
Bara Vi Bruttor, God Mat, Mys & 1oo% Njutning !

En MYCKET Bra Idé !

*

Vill Åter-Uppleva Vår Kväll Snarast !!

Tills dess får Jag Nöja mig med Bilderna !


Asian Buffé



- Dinner is Served -




Absolutely Fab'olicious Food is Yummmmmm'o  -


- Heaven of Fab'o licious -


Efter Middagen vart det :
Film ( "Ils" & "I Love You Man" )
&
Dessert ( Chocolate FudgeCake & Brownies m. Daim Glass )



- FudgeCake & Brownies m. Daimglass -

Choklad är nog det Godaste som finns !!
Stå Aldrig emellan en Tjej & hennes Choklad !
Hahahahaha !



-  My Preciousssss -  Cheers Darlings -


Att vi vart Mätta är en Underdrift !
Men det Går Faktiskt Inte att Sluta Äta när Allt är så Skadat Gott !

*

Kom i Säng vid o5 !
Sen Sussade Jag & Lillis som Prinsessor brevid Varandra !


*****


Lördagen var det bara att Kravla sig Upp igen...
( efter ca 4timmars Sömn )
...Och sätta igång m. Brunchen !


Jösses vilken Lyx-Brunch det blev !!

*
Glömde Tyvärr Fota Brunch-Bordet INNAN vi Satte Klorna i det !
Synd...för det var verkligen Jätte Fint !

*

Lyx-Brunch


- Ett Totalt Massakerat Lyx-Brunch-Bord -


Brunchen va Oxå Skadat God...
...FÖR God...
...man är Såååå Mätt men kan Omöjligt Sluta äta !

Även Brunchen ska Snarast Upplevas Igen !!


*****


Både Igår & Idag har Soffan Hägrat !

Till Middag Rostade Jag Bagels i Brödrosten...
...OMFG Va Gott det blev, Det vart ett Helt Annat Bröd !!

Ska Definitivt ätas Snarast Igen
&
 då Rostat m. Philadelphia !!

!! MUMMA AB !!


****

Idag har Jag setat & "Fnulat"
Mingel Mat & Olika Snittar & till Miss J's Födelsedag !

Massor av Idéer är Ned Skrivna, tror hon kommer bli Super Nöjd !


****

Näe Nu är det dax att fortsätta Slöandet i Soffan !

****

Måste Skicka ett Jätte Stort Tack till Mina Fina Babe's...

...Tack för en Underbar Kväll & ert Underbara Sällskap...
...Ni är Underbara !

...Tack för en Kväll Jag Sent kommer Glömma !

( Och Tack för Disk Hjälpen m.m. )

*

Ett Speciellt Tack till Min Lillis...

Utan Dig hade det Aldrig gått !
Du Känner Mig Utan & Innan & INGEN kan Lugna Mig som Du !

Att säga -"Jag Älskar Dig" Räcker Inte...
...Du är så FANTASTISK !!

Jag är sååå Stolt över Dig 
&
Jag är Såååå Glad & Lycklig över att Du är Min Syster !
En Bättre Syster Finns Inte !

Jag Älskar Dig Min Älskade Lillis !



****


Näe, Dax att Slöa !


Peace !



 










Kommentarer
Postat av: Lillis

Nu blir jag ju alldeles tårögd!!! Du är också världens bästa syster :D Love u most <3 PUSSSSSSSS

Postat av: The Queen of The Kitchen



Love You Even More <3



¤o; Pusssssss ;o¤

2009-08-17 @ 09:52:31
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback