My Little "W" is All Grown Up - Happy 14th Birthday





Igår Fyllde Min "Lill Pluttas" 14 År !
Vart i Hela Fridens Namn tog alla År Vägen ??

"Lill Pluttas" är Ingen "Lill Pluttas" längre...
( fast Han kommer ALLTID vara MIN Lill Pluttas...även när Han är 50+ )

...Han är Nu Världens Bästa & Underbaraste Kille !!

En Bättre & Finare Kille har Denna Jord ALDRIG Skådat !
Att Jag är Extremt Stolt över Honom är en Underdrift å det Grövsta...

Älskade W du är Helt Fantastisk, Glöm ALDRIG Det !!

Massor av Grattis Pussar & Kramar från Mig & Leya !
MOAH
;o¤


**********


Idag var Jag hos Dr'n...

Jag fick gå in Bakvägen, Ifall det var Svin-Flensan Jag hade...
Men så var dock Inte Fallet !
! PHEW !

Har dragit på Mig nåt annat !?
Dr'n visste dock inte riktigt vad, men nåt åt Lunginflammations-Hållet !?

Jaja, Jag Smittar iaf Inte !
Alltid Något...Right !?

**

Har nu Bytt Både Dr & Vårdcentral, ett MYCKET Bra Byte !!


Min Nya Dr är Såååååå Cool !!

MASSOR med Humor
 &
Stört Sköna Historier
han Gärna Delar med sig av
Värsta Prat-Kvarnen, men Who Cares ?


Vi "Klickade" ordentligt när han berättade att :
Han & hans Son om några veckor ska åka till Atlantic C & WPT !!!

-" Sämtar Du Eller ??? " SHIT va Coolt !!! "


Näe vaddå Jag är Avis !?!
*Hrmmm*

Det har i Flera Års tid vart lite av en Hemlig Dröm för Mig...
...Men en Vacker Dag så...

****

Vi Avslutade till slut Undersökningen, Jag ska tillbaka om 1v 
&
så bjöd Han på en Flarra Cocillana !


**


Så nu är det Jag som, den närmaste Veckan
Håller Mig Innomhus, Lugn & Vilar för att försöka bli Frisk !

Hoppas Jag Lyckas...

Mina Lungor (& Revben) är Ordentligt Trötta på att Tok-Hosta
&
Min Kropp är Galet Trött på att vara så sjukt Feber-Orkeslös
( Asså...När Jag inte ens Orkar Zappa...då är det lixom Inge Kul längre )



**********



Näe, Nu är det Jag som ska lägga mig & Vila...


...Cocill-la-la-land...Here I Come...




Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback