Lunch Date with Mami Dearest - Shopping = a Closet full of Sunshine - New Dessert Orders & Final Prep. - Fabulous Dinner Party Coming Up




Jag fortsätter Livet med Gasen-i-Botten !!

Vet att Någon ( typ Hösten) snart slänger ut Spanska-RyttareHela Vägen...
...så det är Bara att Gasa Järnet medans Jag Kan !!

**

Var & Lunchade med Mami i Centrum !
Det är Alltid lika Mysigt att vara med Mami !

Jag är Extremt Lyckligt Lottad som har en sån Fantastisk Mamma !!
Jag Älskar Dig mer än Du Någonsin kan Förstå !

**

Åt en Halv-Dan-Halv-Äcklig-&-Intetsägande Lunch !
Jaja, Mätt (el. Äcklad ?) blev Jag iaf, Alltid Något !?

**

Shopping
får ju Vilken Dag som helst att Fyllas med Sol !

Jag Gillar ju Sol...

...så den Söta Klänningen Jag Hittade fick Följa med Mig Hem !

Den kommer bli en Ny Favorit...
...Precis som dom Senaste 5 Blivit !
;o)

Som Sagt...
...Jag Gillar Sol & i Min Garderob Lyser Solen Starkt !
! Mi Lajki Aloti !

**

Sen vart det en Tur till Mat-Affären med Wife'i för lite Inköp !

**


Har fortfarande lite Små Pyssel kvar på Beställningar...

 2 Dop-Desserter
&
 1 Dessert till en Bjudning
( Ny Bokning som Precis kom in ) 

Tycker att det är Super Kul !

Och Pengar tackar Jag ju INTE Nej till !


****


Ska på Fredag iväg till några släktingars Gård !
Vi ska ha Middag med BBQ & Allt Därtill, som Avnjutes i Fantastisk Miljö !
Kommer bli Såååå Kul !!

Jag & Princess kommer Njuta till 1oo% av :

Sällskapet, Gården, Vyerna, Sjön, Alla deras Hästar
osv. osv.


Längtar...


****


Nu måste Jag fortsätta Spåna & Skriva Nya Recept !
Min Hjärna är Över-Full av Nya Recept & Idéer

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback