Dop av Julia i Gryts Kyrka & 3o-Års Fest i Efterskott




Julias Dop
o8-o8-o9

&

Marias 3o-Års Kalas 
( i Efterskott )


**


Vilken Fantastisk Dag !

 Väder-Gudarna bjöd på Strålande Väder Hela Dagen !
Sagolikt Underbart !

Började Dagen m. Dop i Gryts Kyrka !



- Gryts Kyrka -


- Ladies in White -

Både Jag & Mami Satsade på Sommrigt Vitt !
Vi är som Alltid Super Snygga !
"The Absolutely Fabulos Babes"
;o)

  
- Det var ett Jätte Fint Dop & Julia var såå Duktig ! -

****

Sen vart det Mottagning i Stugan ända till Sena Kvällen !!


- Nära & Kära -


Det Bjöds på:
Skumpa & Vin, Buffé &  Desserter


- "Blueberry & Bourbon-Vanilla Crumble Cake" -

**
Min Goda Blåbärs-Dessert gjorde BRAK SUCCÉ !!

Den vart sån Succé att Jag fick en Förfrågan om att Stå för en 
Stor Catering Meny till en Bröllops-Fest !!

!!! Sweet AB !!!

**


Jag & Mami åkte hem kl: 22 , Vi var dom Första som Åkte !!

Gissar att Dom hade en Underbart Härlig Fest, Hela Natten Lång !

Och Jag Förstår Dom...

Dom Bor i Singapore & har Inte vart Hemma på Flera År !!
Nu är Dom Hemma i 1 Vecka (!!!)
&
 ska försöka Träffa Alla & "Göra Det Mesta" av den Korta Tiden här !

Måste vara Fruktansvärt att Behöva Lämna Alla, Igen !!

-" Nu Måste vi Njuta av Denna Kväll...För det Dröjer tills Nästa Gång"
Näe Usch & Fy va Hemskt !

Hoppas Dom Kommer Hem, SNART !!
Har Vi Tur så Blir det Verklighet Nästa år !
* Fingers Crossed *

 Så...

 Denna Kväll & Denna Tillställning kan Bara Beskrivas som :

Extremt Viktig & Fylld av Kärlek

!! Bitter Sweet !!



- Julias Stolta Pappa & Min Vackra Mami -


- Härligt Mingel & Fab Skumpa i Solskenet -


- Vänner, Nära & Kära Njuter av Ögonblicket -


 - Öppning av Både Dop & 3o-Års Presenter -


****

En Mer Perfekt Dag hade Ingen kunnat Önska !
En Helt Fantastisk Dag & Kväll
Fylld av :

Underbart Väder & Strålade Sol

Stolta Föräldrar & Duktig Liten Tösa-Majja

Mängder av God Mat & Skumpa

Massor av Nära & Kära

Glädje Tårar i Mängder
( BitterSweet...kom Hem Snart, Vi Saknar Er Massor )

 Lycka,Värme & Kärlek


****


Tack Söta Ni för en Perfekt Tillställning !
Vi önskar Sååå att Ni Snart Kommer Hem, För Gott !!
Vi Saknar Er Massor !

Massor av Pussar & Kramar !


- Pussar -




Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback