The Queen of The Kitchen







Kl o3 i Natt stog Jag i Köket
&
 försökte Fixa mina "Misslyckade" Desserter !

**

Ska Från & Med Nu ALDRIG Glömma att :
!! Vaniljfyllning SUGER !!

Det blir Bara "Stabbit"
&
 Duger Absolut INTE till att få"Bära Mitt Namn" !


**

Så här såg Första Kakan med (bl.a.) Vaniljfyllning ut !


- Kardemumma Kaka -
med
- Vaniljkräm, Kanelfudge, Kanderade Äpplen & Crumbles -



Jag har på något sätt  "Förträngt" att Jag Redan då inte Va Nöjd !

Wife'i gillade den Skarpt...
...Men Jag...
...Näee....Näeee....inte Perfekt Nog !!

****

Nu ska Jag Aldrig Mer Glömma Det, för Fasiken vad Jag har Slitit !!

Försökte som sagt Kl : o3 i Natt att Rädda Desserterna...
( Typ som på Bilden fast m. Blåbär & annat Gott )

...Det Lyckades Jag Faktiskt Riktigt Bra med !!
!! Yeeey !!

**

Så den ena får följa med till Dopet på Lördag 
&
 den andra skall Avnjutas Nästa Mys-Kväll m. Lillis & co !

( Och en Stor Bit är Bokad av Min Wife'i )

**

Men Jag Lyckades Inte Rädda dom Tillräckligt för att
Duga till Fredagens Mingel Party !

idag var det Jag som körde ett Nytt Baknings-Race !

**

Gjorde en Ny Värsting Dessert
som Jag Hoppas är Lika God som den Ser Ut !?

Kan ju Inte Skära i den...
...så får veta Först på Fredag hur den är !!
( !!! Scary AB - Fingers Crossed !!! )

**

Smart som Jag är så gjorde jag ett Helt Annat Recept !

Kom på att Blåbär & Mingel är nog Ingen Höjdare !
( vem vill Mingla med en Blå Mun ?? )


Rhubarb & Strawberry filled Bourbon-Vanilla Cake

with Vanilla Crumbles



Tror Den Blir Fab'o licious AB !!

****

Gjorde även några Fudge Cakes !
( Typ som...Kladdkakor...Typ )

en Marsmallow, en Fudge & Chocolate-Chips & en"Enkel"

Dom brukar
Alltid göra Succé
så när Jag ändå är i Bak-Mood så är det lika
Bra att Köra !


****

Nu är det Jag som...
( EXTREMT Välförtjänt )
...lutar mig tillbaka & bara Njuter av Lugnet !

****



! The Queen of The Kitchen - That's Me Allright !



Peace !








Kommentarer
Postat av: Annie

Låter underbart =D

Jag åker bort nu på lördag och är borta i en vecka men veckan efter det är jag på massor med gånger haha =D om ni/du orkar vänta tills dess!!



Du kan aldrig misslyckas emma =D



Ha de så bra pussar från annie

Postat av: The Queen of The Kitchen



Ska du till Lyan på Kreta??

Oh FY va Avis Jag Blir isf!!!

Lova att Du Solar &

dricker några Härliga Paraply-Drinkar åt Mig oxå!!



Vi Bokade in Fredag 14/8

Men vi kan ju ha en Liten Mys-Kväll då...

& Slå på STORT m. Kräftor & Buffé

om 2 veckor, när Du e Hemma Igen !

För det är Klart att DU ska vara med när

vi ska ha en Riktigt Ordentlig Lyx-Njutar-Kväll !!



Om Töserna Käkar Upp Alla Desserter den 14/8

så LOVAR Jag att Jag Bakar Nytt tills Du Kommer!

;o)



& Tack...Beröm är Alltid Härligt!

( Det får Du en Extra Stor portion Dessert för )

Tihi ;o)



Njut nu av Semestern !

Massa Pussar från Oss !

;o¤ MOAH ;o¤

2009-08-06 @ 22:29:50
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback