Same, Same...but (almost) Different...





Vaknade imorse & kände :
-" Shit...mår Jag Bättre !? "


Det höll i sig i ca: 2 tim...nu är Jag lika Off igen !
Suck !


*

Visst...har ju inga "Måsten"Schemat...
...men att vara Konstant "Off" & Trött är ju ingen Höjdare Direkt !

*****

Värst av Allt...



Tyvärr så Missar Jag Kalaset för "W" hos Mamma idag
:o(

Det gör Mig Väldigt, VÄLDIGT Ledsen i Ögat...


Inget att göra...

...Bara att fortsätta Slappa & ta det Lugnt
&
Hoppas att det snart blir bättre !



*****



Har den senaste tiden Bott i Soffan bland :

Massa Filtar, Mjuka Kuddar
Varma Sockor & Sköna Mys-Kläder...



Detta Tillsammans med en
Underbart Kelig & Sympati-Sjuk Princess


- Världens Underbaraste Älskling -


Ikväll blir det Lite Movies & Snacks...
...ska nog till & med Kosta på Mig ett Gott Glas Cabernet -04

Det är ju faktiskt Lördag & lite Lyx är Jag allt Värd !


*****


Nu har jag lagt min Sista Gnutta av Ork på detta Korta Inlägg...
...måste Lägga Mig...



*****



Ha en Skön Lördags Kväll Mina Darlings !




Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback