Can't Wait for Tomorrow = My Beloved Sister & a Christmas Dinner Party de Lux




Aaaahhh...
...I'm Enjoying The Peaceful Christmas Preparations...

...Peaceful ??? 
Yeah Right !!!

Jag är såååå Totalt Slut Körd !
Har lixom åtagit Mig FÖR Mycket !
( Ovanligt Va?? )

*****

Jag ska ju fixa Julklappar till Alla Mina Kära...

Självklart så måste Jag ju göra Avancerade Delikatesser !!
( Ska det Va, så ska det Faan Va Ordentligt lixom )

Lika Självklart är att Jag lagar ALLT från Grunden...
...Genvägar göra sig EJ Besvär här Inte !!!

Att Jag Dessutom får 50:11 Nya Idéer, Varje Dag...
...gör ju inte Jule-Stök-Friden Bättre Direkt !

*****

Nu har Jag vart Vaken i snart 3 Dygn !!
( Lovely Dovely )

Varför ??
Joo, Min Hjärna Kokar snart Sönder av alla Recept & Idéer
( Jaa, & Icke att Förglömma, dom Sed-Vanliga andra Tankarna Såklart )

Men Nattens Insomnia vart iaf. Väldigt Produktiv :

Kokade Min Wünderbara Kola m. Olika Smaker
Bakade Cookies & Jul-Bröd
Klädde Granen   
osv. osv.

Produktivt !
I Know !!

Men det är ju Bara en Bråk-Del av Allt Jag Måste fixa !
Lördag & Söndag får bli ett Jul-Stöks-Race i 3oo km/h
Men det ska Jag väl klara av...hoppas Jag !?

*****

Imorgon är det Jag som går upp i Ottan !

Har Mängder att göra & ska spendera Hela dagen i köket !
Men det kommer bara vara Roligt !

För Imorrn ska Vi ha Christmas Dinner hos Mig !
Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅ Mysigt !

Lyx-Meny i Världsklass - Underbart Sällskap
&
Jul-Mys för Hela Slanten

Som Jag har Längtat !!!
Min Älskade ÄLSKADE Lillis kommer !!
Fy Farao va Jag har Saknat henne !
Hon kommer efter Lunch & Jag Läääängtar !!

Vi ska ha Jul-Stök m. Glögg & Mys !
( Mi Lajki ) 

Och så ska Vi fixa Maten så den är klar när Gästerna kommer !

Det blir en Christmas Dinner deLux Meny !
( Glögg-Snittar-Varmrätter-Desserter-Godis m.m.)

!! Ab Fab & Totally Delicious AB !!


Vi kommer få en Underbart Mysig Kväll !
Jag Lääääääängtar !!

*****

Jag har Faktiskt inte tid att Skriva mer nu, Måste fortsätta med Övrigt Stök !

Får försöka va duktig & skriva mer i helgen...det visar sig !

*****

Avslutar med Världens Vackraste Gran !





Totally Ab Fab, I Know...Just Like Me
;o)


Peace !




Kommentarer
Postat av: Kalle

Somebody got a sister who is a very good julgransdekoratör :)

Skulle va skitcoolt att filma runt lite "inuti granen" om du hajjar.

Skulle typ bli som en annan värld.

Sen skulle jag lägga på musik från future sound of London och fada in klipp från massa flummiga änglar som speglar sig i julgranskulorna.

Svårt att förklara i text hur jag menar...men det skulle bli grymt snyggt i premiere och after effects.



Kram till Leya och dig själv från bror!

2009-12-18 @ 15:57:54
Postat av: The Queen of The Kitchen



Äsch då...eller...I Know !!!

Den Faaaaaab AB !

Fick precis Stående Ovationer för den ;o)



Fattar faktiskt Precis va du menar...

( Synkade Syskon Hjärnor ;o)

...det vore AS Coolt !!



Leya & Jag Kramar tillbaka & Lillis hälsar oxå !

Hörs Snart!



2009-12-19 @ 01:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback