A Perfect Night full of Love - My Home is now a X-Mas Bakery




Fredagens Middag & Mys Kväll vart sååå Lyckad !!
Åååhh va Jag Njöt av Världens Bästa Sällskap & 2oo% MYS !!

Vi Pratade, Non Stop, om ALLT...
...Vi Åt tills vi storknade & så Åt Vi lite till...
...Vi Njöt & Mös & Skrattade...

...Vi hade, Helt Enkelt, en Perfekt Kväll !
Ab Fab You Know
;o)

När Söta Miss A tagit Kvälls-Bussen Hem
så Bäddade Jag & Min Älskade Lillis ner oss i varsinn Soffa !
Vi Pratade till Sena (el. Tidiga?) Timmen, Plöjde Filmer & bara Mös !

Jag Behövde den Kvällen / Natten, Jag ler bara jag tänker på hur Mysigt vi hade det !

Jag har Världens Bästa Syster & Min Kärlek till henne kan Inte Beskrivas !
Du är Så Fantastisk Lillis
Jag Älskar Dig såå Mycket Mer än du Någonsin kan Förstå

MOAH
;o¤

*****

Nästa Mys-Kväll är redan på G & Jag längtar redan Järnet !

*****

Jul-Stöks-Stressen är...Obeskrivlig just nu !
( såå skönt att Vi fick en Perfekt Fredag, Jag "Lever" på den just nu )

Nu är Första gången sen i Lördags som Jag Sitter Ner !!
Ni kan ju Fet Hajja att det är "Jul-Stöks-Maraton-Stress-AB" som hägrar här !!

Inatt fixade Jag :

2 st Grova Julkryddade Limpor
2 st Jul-Bruscetta Limpor 
1 st Form m. Mörk Chokladkola m. Havssalt & Rostad Mandel
1 st Form m. Karamellkola m. Rostade Jordnötter & Chokladcrisp
1 Stor Form m. Galet Himmelsk Jansson

!!! PHEW AB !!!

 Jag har dock Massor kvar att göra !!

Imorrn blir det upp i Ottan...

( eller så blir det en "Jul-Stöks-Natt" Igen ? 
Hope Not, men det är Inget Jag kan styra över tyvärr 
Har man Insomnia så har man, bara att göra det bästa av Situationen
!! Men *Fingers Crossed* för Sömn !! )


*****


Näe, Nu får det Räcka m. skrivandet för idag !

Peace !



*****



P.S


Lillis...

...Jag gjorde Godiset som Jag Lovade Dig...

!!! OMG !!!
Du kommer typ Svimma !!
Det vart sååå SKADAT GOTT !!!
Alltså vi Snackar...
!! OUT OF THIS WORLD AMAZING !!

You're sure Gonna Have a Fab o'licious X-Mas


MOAH
;o¤



D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback