X-Mas Party Delux - Recipe Overload - Mi Lajki Chocolate





Jul-Stöket är nu igång...

Men Mitt Söta Lilla Huvud Kokar Snart Över av alla Recept-Idéer !

Hade planerat Allt...sen kom en Ny Idé...
...sen kom 50:11 till...
...och nu vet Jag inte Vad Jag ska göra !?

Hur ska Jag kunna välja ut några typ "10 i Top" när ALLA Idéer är Bra !?

Nu är Jag inne på ett Spår...
...får se hur lång tid det tar innan Jag ändrar mig...IGEN !

Jaja, Time Will Tell I Guess !?


**********


Detta blev Jag Väckt med en Morgon...




Finns det Något Godare (och i Vintertid) Lyxigare...
...än Färsk Exotisk Frukt !?

Jaa...om den kommer i Mängder !
Att mitt i Vintern få Mumsa på Jordgubbar m.m. är Heaven !




Om den Dessutom kommer Tillsammans med Årgångs Glöggen !
Då blir man Väldigt Glad !

Fab'O AB


**********


Snart Vankas även ett X-Mas-Party-DeLux :
Iskall Skumpa, Lyxiga Snittar, Ljuvliga Praliner 
m.m.m.m.m.m.

Åååhhh va Jag Längtar !! 
En Härligt Lyxig Pre-Julafton är Precis vad som behövs !

Som Sagt, Längtar JÄRNET !


**********


Att Starta Dagen med Choklad är ALDRIG Fel !

Om den Dessutom är Inslagen i Rosa Hello Kitty Fodral...
...då blir det ju sååå Mycket Bättre !





Erkänn Då...Såååå Sött Jöö !!

;o)

**********


Näe, Nu ska Jag fortsätta med mina Recept...
&
Sluka en Hello Kitty !






Peace !



Kommentarer
Postat av: Annie

Hej emmis =D

Visst är den underbar hihi men pauser krävs dock!



Allt är bra med mig fullt upptagen med skolan och psykologi men annars är det prima. Hoppas allt är bra och mycket bättre med dig?!



Kärlekshelgen ska bli en weekendresa någon gång nu i vår men vi kan inte komma överens haha. Men vi snokar runt hela dagarna så vi kommer nog på nåt =)



Pusssar och kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback