Melodifestivalen 2oo9 - Deltävling 2 - Skellefteå



Idag har jag vart så duktig !
Jag aka. "The Domestic Godess"
har städat hela dagen så nu är här skinande rent !
&
Jag har bakat söta Kakor & annat gott till på Lördag !
Såå Lovely !
Nu har man lixom gjort sig förtjänt av att ligga på Soffan !
Kanske till&me gjort mig förtjänt av ett glas vin !?
Det visar sig !


Ikväll blir det iaf en god & kolhydrat fri Wok till Middag !
Nästan fett fri är den oxå = Me Likeiiii !
Kyckligfilé, Kinakål, lök
&
Bussels Sprouts !!!
Mmmmmmm !

Me Love Brussels Sprouts !!
Hahahaha
&
 d vet jag fler som gör !!

Ska tänka på dig när jag Mumsar !!



************************************************



På Lördag är det dax igen !
Det blir en riktigt händelse rik Lördag !

Det är ju :

Alla Hjärtans Dag

Schlager

&
viktigast av allt...

Princess Leya I
fyller 6 år
!!

Mammas Hjärta blir stora tjejen !
Det ska vi fira med Kalas såklart !

Har bakat Kakor & Dessert
till både Bäbis & oss människor !

( Ska Fota Kakorna, dom vart såå söta så )

Lördag blir som sagt en riktig Kalas-dag
i Trippel bemärkelse !

************************************************

Schlagern blir ju Mycket Intressant !

Sätter mina Pengar på
The One & Only

Måns Zelmerlöw


Sen har vi ju dom som kan "Skrälla"

Lili & Susie
Amy Diamond
&
Markoolio

Men med tanke på hur Folket röstade sist så
är man ju livrädd för ett fiasko även denna gång !
NÄE
d får bara inte hända !!!

Jag upprepar :
Är ni INTE Intresserade så Rösta INTE !!!
Ni bara förstör allting !!!


En mycket Händelserik
&
Intressant Lördag är vad som väntar !


*******************


Dom Tävlande på
Lördag kl: 20.oo SVT 1



1.
Lili & Susie
" Show me Heaven "


2.
Lasse Lind & Bandet
"Jag ska slåss i dina kvarter"


3.
Jennifer Brown
" Never been here before "


4.
H.E.A.T
"1000 miles"


5.
Markoolio
" Kärlekssång från mig "


6.
Amy Diamond
 "It's my life"


7.
Cookies'n Beans
"What if"


8.
Måns Zelmerlöw
 "Hope & Glory"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback