Första Schlager SKANDALEN kom Direkt!!!




Nu e jag & Princess hemma igen !
Vi avslutade Festandet tidigt ikväll, riktigt skönt faktiskt !
Man ska ju sluta när man e på topp lixom !


Nu till kvällens STORA Skandal som jag döpt till :

"Schlager-Skandalen"


Herrejössesamalia !

Vad är det som händer ???



 Svepte
 dom sista 5 glasen Skumpa...
...men inte av glädje...
för jag är ALLT annat än glad !!!



Hur faan tänker ni, folket där ute ???

Hur i H****E röstar NI ????


Hur i H****E kan ni rösta vidare :
En FET Kassler
in tryckt i en
alldeles för liten Skinndräkt
 &
 en Hippie som garanterat
 (i hemlighet)
 HATAR ALLT som har med Schlager att göra ????


Jag blir faan TOKIG !!!


Marie Serneholt...
...hon Imponerade STORT på mig ikväll...
( trodde hon skulle göra bort sig faktiskt, men Tji fick jag ! )
...hon va Galet Snygg & låten va bra !

Men Näää...
 då röstar NI på
Korven i Skinnställ
 istället !!!

&
Shirley Clamp...
visst...hennes röst hade en liten "kråka"
MEN....
i jämförelse med Fröken af Ugglas
som NI röstar vidare...HALLÅÅÅ !!!
Då tar jag Shirleys "Kråkor i rösten" 50:11 ggr framför
en skrälande "Snääälla, snääääälla" !!!!

SKÄMS PÅ ER SVENSKAR !!!!!
Är ni inte Intresserade av Schlager så RÖSTA INTE !!!
Ni bara Fuckar Upp alltihop !!!


Det är väl bara att ställa in sig på att bli
TOTALT PISSED OFF
Varje Lördag den närmaste tiden !!!!

GAAAAAAHHHHH !!!
F**K va arg jag E !!!


Tur för er att Alcazar gick vidare...

...annars hade jag gått Bersärk på er allihop !!!



**************************************



Istället för att tänka på Kvällens Fiasko...
...vill jag skicka en Speciell hälsning till
min Tjej !

Så här i "Schlager-Tider " är saknaden
( om möjligt )
ÄNNU Större än vanligt !

Trots allt som hänt
så kommer jag Alltid
igenom Eld & Vatten för dig !

Dag som Natt
Nu eller i Framtiden...

...I'm only a Call away
&
 I'm Always there 4 you !

Jag tror faktiskt att du vet d !



För att Pigga upp oss mitt i denna
Schlager-Skandal...

...Kommer här lite RIKTIG Schlager !


Snart ler du igen !

Titta & Njut !














Sådär ja...

...I'm Smiling
;oD

Mission Accomplished !


Tänk va lite äkta Schlager kan göra med Humöret !

Nu ska jag fortsätta lyssna på Riktig Schlager
&
 förhoppningsvis lyckas förtränga kvällens Schlager-Skandal !





Cheers !


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback