" Halv Åtta Hos Mig "



Ikväll är det Säsongstart för
" Halv Åtta hos Mig "
Tv 4 Kl : 19.3o

Älskar det programmet !
Alltid en massa
Små-Udda Figurer & Personligheter
Fula & Fina Bostäder
God & Äcklig Mat
allt i en härlig 3o minuters show !

Meningen var ju att jag skulle söka till denna omgången...
...men med en Hjärna full av Miljontals Recept
&
dilemmat vart vi skulle vara...
här hos mig eller hos Mor som bor på mycket större yta...
Så rann även detta ut i Sanden !

Men nästa gång SKA jag söka !
Ska börja planera lite smått redan nu...
...så kanske min hjärna inte får kortslutning när det är dax !
*Peppar Peppar*

Hoppas ni kollar, det är Riktigt kul !


Nu är det dax för en liten Promenad i Friska luften med
mitt Lilla Hjärte Gos !


Peace !






Kommentarer
Postat av: Linda

Hmmm vi har så samma smak... gillar med detta program.. roliga knasiga människor å kul å få se andras hem.. ja kan inget annat att säga än jag gillar detta program...

Postat av: Princess Leya I



Hahaha...Hrrmmm...spookey!



Men d e ju för att :

" Great Minds Think alike "



För mer Snillerika Hjärnor än våra

är ju i princip omöjliga att hitta!

;o)





2009-02-03 @ 11:46:06
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback