Melodifestivalen 2oo9 - Deltävling 1 - Göteborg



  



Äntligen drar Circusen i gång igen !
Folkfesten som hela Svenska folket Älskar att Hata !

Äntligen är det dax för :
Schlager Extravaganza
2oo9

I år är det ett brett blandat start fält.
Både nya & veteraner !
Jag har ju så klart redan mina favoriter
&
är Extremt nyfiken på några!

Tror så här i för hand på :
Måns Zelmerlöw
Agnes
Alcazar
Marie Serneholt
BWO

Hoppas på en Grymt Cool Comeback från
Lili & Susie
(min barndoms stora Idoler)

Längtar sååå till på Lördag när mitt
Favorit Spektakel drar igång !


Ska bli MYCKET intressant att se hur det går med röstningen !?
Tror personligen att det nya
"Röstnings-systemet"
kommer skapa Ramaskri & Totalt Kaos !
Tror inte det kommer bli lyckat alls !
Menmen...det visar sig !


****************************************************



Första Deltävlingen går av stapeln nu på
Lördag kl 20.oo SVT 1



Dom Tävlande nu på Lördag
i Göteborg är :


  1.
Nina Söderquist 
" Tick Tock "


2. 
Jonatan Fagerlund 
" Welcome to my life "
 
 
3.
Shirley Clamp 
" Med hjärtat fyllt av ljus "
  

4.
Scotts 
" Jag tror på oss "
 


 5.
Emilia 
" You're my world "
   

6.
Alcazar 
" Stay the night "
  

7.
Caroline af Ugglas 
" Snälla, snälla "
 

8.
 Marie Serneholt
  " Disconnect me "
  


****************************************************



Glitter & Glamour !

Iskall Champagne & Lyxiga Snittar !

Schlager Party 2oo9

är Äntligen här !



!! It's Party Time People !!

!!! Cheers !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback