Om jag fick bestämma så skulle det bli Rätt !





Agnes
=
Sjukt Snygg - Sjukt Snygg Outfit - Sjukt Snygg Show
ALLT va SJUKT SNYGGT

MEN...
Låten va inte lika Snygg !

Den PERFEKTA Låten Skulle Vara :

Agnes
med en "Upbeat-Disco-Mix" av
Sarah Dawn Finers Låt !!

Fatta va Bäst !!!

Sarah Dawn Finers Låt va lite Väl mycket...Kampsång !!!
MEN...

Ge en Mix av den till Agnes & vi har en Vinnare !!!


Men Det är Som vanligt, att dom Aldrig lär sig.....
....Om Jag fick Bestämma så skulle det bli Rätt !!


Nu e "Mårten" från "Ebba & Didrik" med igen !!
Han leker "Rappare" !
Faan, han e ju het asså !

******************************************

Näe...
...nu måste jag ner på Golvet & Mysa i Kudd Havet igen !
Princess är Fortfarande Däckad & Har Ont...
...Min Stackars lilla Bäbis !

När vi Ligger & MyserSlappnar hon av !
 Men så fort jag rör på mig så Svansar hon efter
& kan Inte Alls Slappna av !

Så det är bara till att fortsätta Mysa...

...inget jag tackar Nej till Direkt !
Underbart !



Peace !





Kommentarer
Postat av: Mervi

Hehe, mina barn älskar att se på Ebba & Didrik. Jag har hela säsongen här hemma på dvd.. :)

Postat av: Princess Leya I



Ebba & Didrik är BÄST!



Har sett den 50:11 ggr &

kommer se den 50:11 ggr till!

Det kan nog vara den Bästa Svenska Serien Någonsin, den har Allt!



Dina barn har MYCKET bra smak!



Hoppas allt e bra me dig & familjen!?

Kram!



2009-03-01 @ 21:44:02
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback