Ett BARN som är Totalt ner drogat är INTE kul !!!!




Den här filmen sitter folk & skrattar åt !!!

Själv blir jag alldeles illamående !

Jag mår verkligen Fysiskt Illa just nu !



Lill killen i filmen har vart hos Tandläkarn
&
 sytt i munnen...

...Han är Totalt ner drogad !!!
Han är verkligen Hög som ett hus !!!!

Pappan, sitter & filmar (!!!) när hans son försöker
med allt han är värd att Kvickna till !

Pojken mår SÅ dåligt !
Han mår Illa
Han ser i Syne
Han har Hallisar
Han Skriker...

Allt medans Pappan filmar & tycker det är roande !!!!

Den här lilla killen är max 7 år !!!
Det är INTE kul !
Det är HEMSKT !

Jag har själv Barn i familjen
&
 ser dom framför mig...
...inte faan skulle jag Filma dom
om dom gick igenom det här !

Allt jag vill göra är att hålla den här lilla Pojken i mina armar
&
 hjälpa honom igenom sin plåga, få honom att känna sig lugn !


Tycker det är en Jävla Skandal...
( som så mycket annat i USA )
...att Droga ett Barn !

Om dom nu var tvugna att Droga honom, så kan han väl åtminståne
få vara kvar hos doktorn tills han kvicknat till !


Näe
Fy Faan säger jag bara !!!


Titta själva...







Är det roligt att se ett litet Barn gå igenom det här ???


Skulle du Filma Ditt Barn om den fick genom lida det här ???


Är det rätt att ge ett litet Barn så här starka droger
&
 skicka hem honom innan han ens kvicknat til ???


Fy Faan säger jag bara !!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback