Sommar Abstinens AB




Sommar Abstinensen Vägrar att släppa mig !
Tror faan det !
BRRRRRRRR !

Skulle ju lika gärna kunna bo på Antarktis...
...d e ju faan lika Kallt Här som Där !

Asså jag har inte Fett-Resurser för att Palla det här Vidriga Vädret länge till !
Jag har lixom Huvudvärk & Träningsvärk i Hela Kroppen & i Käkarna av att jag
Hackar tänder & Darrar & Spänner mig !
Allltså ni skulle se mig...jag kan inte ens prata !

HATAR Detta Väder !!!
Jag Pallar Inte !

Nu är jag ÄNTLIGEN innomhus igen !
Va gör man då för att bli varm ?
Jo...
...man gör Te & lyssnar på Sommar Låtar !


Hittar Massa låtar som "ÄR " Sommar ( ni fattar va jag menar )
&
som har Grymma Texter !

Finns ju folk som aldrig lyssnar på Texten i en låt !
Dom mest Sjunger med av bara farten & tycker att musiken är bra !


Jag är rätt torsk på Texter...
...tycker själva Texten i en låt är A&O för att jag ska gilla den !

Är inte Texten Bra så är heller inte låten bra...
....Tycker Jag !

Den här Texten är Såååå Skön
&
Musiken är såååå Soft !



Den här låten ÄR Sommar !
Tänk er...
...En Varm Sommar Natt, en Strand...
Aaaaaaahh....Lovely !

 Även om Sommar-Abstinensen inte direkt släpper
av sån här Musik så Måste jag lyssna...
...det är ju det enda som hjälper just nu !

Jag MÅSTE ha värme så fort som möjligt...
...annars så.....vet jag inte vad !

Men det kommer ju inte hända den närmaste tiden !

Så jag blir ju tvungen att genom Musiken...
( åtminstånde i tankarna )
 ...förflytta mig till :

Sol, Värme, Stränder & Party


Det funkar ju....


...Nästan...


...man får bara ALDRIG öppna ögonen !


Lycka till !


Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback