81st Oscar Night & Schlager Party Countdown




Ikväll ska jag ha en ordentlig uppesittar Natt !

Ska kolla på
" The 81st Annual Academy Awards "
aka.
" The Oscar Awards "

Börjar ju 23.55 med det roligaste :
Röda Mattan !
Jösses va kul det brukar va !

Alla Fantastiska
Klänningar & Smycken & Alltihop !
Hela Paketet It's FAB !

Det svider ju lite oxå...
...Världens Rikaste Människor som får Allt Gratis !?
Det kallar Orättvist !

Jag menar...Jag Då ??
Jag vill oxå ha !!

Yeah Right.....Keep on Dreaming !

Men ska kolla & bli Grön av Avundsjuka !
För jag kan inte låta bli !

Har jag tur så kommer det nåt "Offer" i Totalt Hemsk Outfit...
...då mår man ju sååå mycket bättre !
Hehe, Skadeglädje !

********************************************************


Vilka är då Nominerade & vilka Vinner ?

Biroll :

Den som Borde vinna är :

Robert Downey Jr 
"Tropic Thunder"

 

MEN sist någon Komedi Vann så var det
Kevin Klein i "En Fisk som heter Wanda"

Dessutom så "Står" han emot en som är Död & som alla vet
så har Oscars Juryn Tyvärr en förmåga att "Sympati-Rösta"!

Så Robert är Chanslös !


Den som vinner är :

Heath Ledger
"The Dark Knight "






Huvudroll :

Den som Borde vinna är :


Mickey Rourke
"The Wrestler"



Snacka om Comeback !
Filmen är GRYM !
Han är Sååå värd att vinna, vilken Roll tolkning !
Håller Tummar & Tår för honom !


Den som vinner är :


Brad "Pretty Boy" Pitt
" The Curious Case of Benjamin Button "





Men det är ju som vanligt....

....om jag skulle få bestämma så skulle det bli Rätt !

Att dom inte fattar det !?
Suck !


Men titta ska jag iaf & vem vet....
jag kanske blir Glatt Överaskad !?
Time will Tell !

********************************************************


På Lödag slår jag & några vänner till på
Schlager Fest !
Ska bli Super kul, det blir det Alltid !

Börjar med att spendera lite "Quality-Time"
med min älskade lilla Lillis !

Längtar !!!
Va sååå längesen !

Sen kommer folket
 &
 Festen är igång & Maten är serverad !

Sen Partar vi tills vi Däckar !
Hahaha !

 Det kommer bli Fab !

Can't Wait !



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback