Hon Lever & Hon är Hemma = TOTAL Lycka !!





Min Önskan blev Hörd
&
Min Älskade Princess är Äntligen Hemma !

Veterinären ringde & berätta att allt gått bra 
& att jag kunde hämta henne imorse !

!!! LYCKA !!!

Jag har Alltid varit sån att jag verkligen Njuter
& tar till vara på Varje Minut jag får med Leya !
Tänker på att Varje dag inte är självklar
Njut medans den är här !
Och det gör jag !
Jag Njuter verkligen av Varje Underbar Sekund som
jag får lyckan att spendera med Princess !
Vi Myser Jämt !

& Värre kommer jag väl bli nu !?

Slutet va SÅ Nära för Henne !
Det va på håret att hon togs ifrån mig !!

 Så nu kommer jag...
 ( Om det ens är Möjligt ) 
...att Njuta ÄNNU Mer av vår tid tillsammans !



Nu ligger hon på sin Skinnfäll
med ett låååångt sår över hela lilla maggen !

Stackars Mammas Älskling !

Hon Sover eller Hon är snarare Däckad !
Djup & Tung sömn, hon Snarkar & Drömmer !

Mitt lilla Hjärtegos !


Nu måste jag gå & Pussa lite på henne...
50:11:e Pussen för dagen
&
 Många, MÅNGA Fler kommer det bli !

Mitt Hjärta är Hemma !!
Hon Lever & Hon är Hemma !
Det är TOTAL Lycka !!


Dax att gå & Pussa lite...


Peace !


Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad glad jag är för eran skull!! Så skönt att hon mår bra och är hemma!! Jag har tänkt massor på er! du gör rätt i att ta vara på varje liten hundra dels sekund med henne! Sköt om henne å skäm bort lilla sötisen nu! Krama om henne från oss. en stor krya på sig kram..



Tänker på er! Och det gör den vackraste ängeln med! Ni vet vem den lilla ängeln är...



Kram kram från lilla familjen Nyberg

2009-02-27 @ 21:30:08
Postat av: Princess Leya I



Tack för alla fina SMS!

Allt Stöd & alla vackra ord...betyder massor!



Jag tror att den Vackraste Ängeln var

Leyas Skyddsängel igår!

Jag har tackat honom i Tankarna Så många gånger!



Sååå skönt att ha henne hos mig igen!



Massor av Kramar till Er från Oss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback