VETERINÄR HELVETE SVARA !!!!!!!



Hjälp Mig !!!

Något är Jävligt fel med Leya !!!

Varför Svarar Ingen Veterinär ???

Det är Blod överallt !!

Hon har gnällt hela dan, vilket är ovanligt för henne...
Hon har hållt på & slickat...

Nu för typ 2 tim sen så :

Slickade hon Järnet där bak...

...sen hoppade hon ner från Soffan, till sin plats på Golvet...

Då får jag se att det är spår på golvet...

Tänkte först att hon har Diarré MEN
 när jag ska torka m. papper så är det BLOD !!!

Jag ställer henne i badet & sköljer av
så jag ska se vart det kommer ifrån...
...då är det från Snippan !

Vi snackar INTE Blod som i att hon löper..
Utan BLOD !
Tjockt, Mörk Rött & MASSOR !!!
Det Rinner!!!
Typ som att nåt har exploderat inuti henne
&
 Blodet Rinner ut ur Snippan !!!

Jag har i 2 tim försökt att få ta i en Akut Vetrinär...
INGEN SVARAR !!!!

Hon har legat i min säng...det är Blod i hela sängen !!!

Jag är livrädd !!!
Jag har aldrig sett eller hört talas om ngt liknande !!!
Hon har förlorat säkert 2 dl Blod !!

VARFÖR SVARAR INGEN !!!!!!

Om ingen svarar så blir vi tvugna att vänta till kl : 08.00
då öppnar Vetrinären !
Men det är ju Faan 6 timmar dit !!!

Om 4 tim
Kl : 06.00 vaknar Mamma, men vi kan ju ändå inget göra
förens nån svarar eller Vetrinärerna öppnar !

Jag har nog aldrig känt mig så här Maktlös !!

Det känns som att jag just nu tittar på medans Leya dör !
Som att min Största Skräck i livet håller på att ske !
Jag klarar inte det här, Jag svimmar snart !
Om hon tas ifrån mig så vet jag inte vad jag gör !?

Det är så mycket Blod !!!
Vad är det som Hänt ??? 

Hon är kall om nosen...
Måtte inget Allvarligt ha hänt...

Men det är det...

hon Blöder alldeles för mycket...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback