I'm gonna Breathe & Cuddle this Night Away






Nu har jag precis tagit en lååååång Varm Dusch !
Såå jäkla skönt..
det är det enda som hjälper mot min Frossa!

Fast det hjälper tyvärr bara en Liten stund...

Min snåla Hyresvärd tycker nämligen att det räcker med
Värme i Elementen perioden Nov-Jan !!!

Bussigt va !?!?

Så resten av året är Elementen Iskalla
&
 så även min Lägenhet !

Så om typ 30min sitter jag här & Huttrar igen !
Suck !

********************************************

Imorse hade jag ett möte som jag haft ångest för i 3veckor !
Ni vet den där Tunga Stenen som trycker, Oro & Ångest !

Det gick som tur bra, & jag behövde inte oroa mig !

Men :

Efter att ha varit Orolig så länge
så lossnade inte "Stenen" !!

Känner fortfarande att Stenen ligger kvar på bröstet !

Mina Lungor känns för små
&
 Hjärtat inte riktigt kommit igång igen !

Men det är nog bara min vanliga Panik & Ångest...
 ...behöver nog bara "Smälta" mötet !

Ska ha en Tok-Lugn kväll !
Ska bara Andas & Varva ner !

Bara Andas & hoppas att
Stenen lossnar, Hjärtat slår normalt & Lungorna blir lite större !

Ta ett glas Vin & krypa Tätt intill mitt Hjärte-Gos !

Andas & Mys-Pysa
Det är det enda jag behöver !
Imorgon mår jag nog bättre igen !


***************************************************************************


Imorgon är det ju Schlager...
...fast en Extremt Trist omgång !
Jaaa, ni hörde rätt !

Men det är ju faktiskt inga roliga med !

BWO ska tydligen köra en Ballad !!
ZZzzzzzzz lixom !
Resten är ju bara....Ointressanta !

Näe imorgon blir nog inte alls någon höjdare !
Men att jag tittar är ju en Självklarhet !

Va trodde ni lixom !?
HELT Kokobello har jag inte blivit...
...bara nästan !


***************************************************************************

Nästa Lördag däremot DÅ ska det bli Riktigt kul !
Då är bl.a. Agnes med !
Älskar hennes röst så jag håller på henne redan nu !

Men En Deltävling i taget !!

***************************************************************************


Nu ska jag Först & Främst ta mig
 igenom denna Fredag...



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback