The Domestic Godess




Ojojojoj...
...nu har jag legat i vill jag lova !
Inte en lugn stund förns nu !
PHEW ! 

Har  (utöver allt annat ) precis gjort klart morgondagens
Valentin-Dessert !

Det blir :

Dark Chocolate Fudge Cake
with
White Cocolate & Marsmallow-swirls

&
Homemade Vanilla Ice Cream with White Cocolate

Pretty Darn Tasty !

Morgondagens Kalas för Princess Leya I
&
Middagen på Kvällen kommer bli Ab Fab !


Ska försöka komma ihåg att Fota Godsakerna !
Så ni ska bli Riktigt Frestade !
;o)

*********************************************************

Hade kunnat gå på Dejt imorrn...
...blev utbjuden av 3 jätte fina killar...

Men Tackade nej till alla 3 !

Asså...

jag har inte dejat på sååå länge, jag blev för...nervös !?
Blev lixom helt ställd !

Känner att jag egentligen borde tackat JA
iaf till en av dom, så jag lixom
"Släpper Fisen"
( Citat: The Great Mr M )

Men näe...vart alldeles för feg !
Får allt ta & tuffa till mig !

En dubbel dejt kanske !?

Ska fråga om han har nån till dig Lillis
så får vi stödja  varandra !

Får se hur detta slutar !!!


*********************************************************

Näe nu är det dax att ta ett Glas ...
Cabernet Sauvignon -05

....Plocka fram Filtar & andra
Mys-Stämnings-Höjande saker
&
Invänta sällskap till kvällens Skräckis-Film !



Hoppas ni får / har det lika mysigt som jag !



Peace !













Kommentarer
Postat av: Linda

Kom igen nu gumman!! Du måste verkligen släppa fisen! En date skulle göra dig gott!! Även om det inte blir nåt så alltid kul med date ju!! ;)



Kram

Postat av: Princess Leya I



Jag vet!

D e precis va jag behöver...

Men kan verkligen inte känna nåt annat än Nervositet!

Skulle säkert få jätte kul, men näe...

är alldeles för Feg, Skraj & Nervös!



Men d går fler tåg!

Nästa gång har jag gett mig faan på att tacka JA!

Jag MÅSTE verkligen Släppa Fisen!!

Det är min tur nu, vinden har vänt!

;o)

Massa Valentin-Kramar till er från oss!

2009-02-14 @ 10:11:45
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Lillis

hahah, jag är likdan. vågar inte heller gå på date, skulle va asnervös. har aldrig vart på en date i hela mitt liv. Krama leya från mig. Happy valentines day <3 pusssss

2009-02-14 @ 13:18:47
URL: http://mariieee.blogg.se/
Postat av: Princess Leya I



Näe eller hur!

Jätte läskigt jö!

Men om vi inte ska va singlar resten av livet

så måste vi båda två " Våga Släppa Fisen"!

Jobbigt men sant!

Vi behöver en Dubbel-Date, så kan vi stötta varandra i vår Nervositet!



Leya Kramar tillbaka!



Älskar dig Darling!

Pusss!



2009-02-15 @ 20:26:13
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback